  • 1. Data: 2005-06-26 16:12:00
    Temat: art. 83 kk - pytanie
    Od: slawoll <s...@y...co.uk>

    Witam,

    Jakiś czas temu otrzymałem wyrok nakazowy na mocy którego zostałem
    skierowany do odbycia kontrolowanej nieodpłatnej pracy na cele społeczne
    (200h/8m-cy). Powoli zbliżam się do półmetku wymierzonej kary. I w
    związku
    z tym chciałbym skorzystać z ww. przepisu. W związku z tym mam kilka pytań:
    1. Czy muszę wystąpić z jakimś wnioskiem ?
    2. Jeśli tak, to jak go zredagować (żeby miał ręce i nogi ;))- na tym
    punkcie zależy mi najbardziej, czy istnieją jakieś utarte wzory takich
    pism ?)
    3. Gzie składam ww wniosek (w sądzie czy u kuratora) ?
    3. Czy wystarczy odbycie połowy kary w wyznaczonym terminie, czy połowa
    + jakiś dodatkowy okres (np. 1 m-c, 1 godź.)

    dzieki za inkormacje.

  • 2. Data: 2005-06-29 07:41:50
    Temat: Re: art. 83 kk - pytanie
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    slawoll napisał(a):

    > 1. Czy muszę wystąpić z jakimś wnioskiem ?

    Pewnie że tak.

    > 3. Gzie składam ww wniosek (w sądzie czy u kuratora) ?

    W sądzie.

    > 3. Czy wystarczy odbycie połowy kary w wyznaczonym terminie, czy połowa
    > + jakiś dodatkowy okres (np. 1 m-c, 1 godź.)

    Wystarczy połowa. Ale weź pod uwagę że sąd może, a nie musi. Więc jeśli
    nie masz jakiejś sensownej argumentacji to nic z tego nie będzie.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."