  • 1. Data: 2005-06-26 15:07:23
    Temat: problem z pracodawcą
    Od: "Zlaprybe " <z...@W...gazeta.pl>

    Mam taki problem. Rok temu, jako student, pracowalem dorywczo rozdając
    ulotki. Pośredniczyło w tym znane ogólnopolskie zrzeszenie studenckie. Nie
    podpisałem żadnej umowy. Do dzisiaj nie dostałem wypłaty, usprawiedliwiają
    się tym, że nie mają tymczasowo pieniędzy. Czy prawnie jest możliwość
    dochodzenia moich roszczeń, tym bardziej, że to są dość małe pieniądze?
    Proszę o pomoc.

  • 2. Data: 2005-06-26 15:10:03
    Temat: Re: problem z pracodawcą
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Zlaprybe wrote:
> [...]
    > się tym, że nie mają tymczasowo pieniędzy. Czy prawnie jest możliwość
    > dochodzenia moich roszczeń, tym bardziej, że to są dość małe pieniądze?

    Zawsze jest możliwość dochodzenia roszczeń.
    Pytanie tylko, skoro nie masz tego na piśmie, czy potrafisz udowodnić,
    że pracowałeś i jaka była kwota na którą się umówiliście.

    Procedura jest taka.
    Wezwanie do zapłaty, a potem sprawa do sądu.

  • 3. Data: 2005-06-28 07:45:11
    Od: "Zlaprybe " <z...@N...gazeta.pl>

    Mam wielu świadków na to, że pracowałem a kwota jest mała około 150 zł. Jak
    mogę odzyskać tą kwotę? Doradźcie.