  • 1. Data: 2006-01-22 19:43:52
    Temat: art. 777 § 1 pkt 4 k.p.c.
    Od: Rafał Szkodziński <u...@s...info>

    Witam Szanownych...

    Fakty:
    - akt notarialny który mówi, że "wydanie kupującym w posiadanie
    przedmiotowego lokalu nastąpi w terminie do dnia 24 stycznia 2006
    roku",
    - obie strony poddają się rygorowi egzekucji z art. 777 § 1 pkt 4 k.p.c.
    - odebrałem dziś telefon (od sprzedającego), z prośbą o przedłużenie
    terminu wydania do 03.02.br,

    Proszę o rzeczowe sugestie/rady odnośnie dalszej drogi postępowania.

    P.S.
    Przepraszam za wcześniejszcze "puste" posty.

    --
    Rafał Szkodziński
    BSD051227||SP3WXH

  • 2. Data: 2006-01-22 20:11:11
    Temat: Re: art. 777 § 1 pkt 4 k.p.c.
    Od: vel konrad <giedr@wytnij_to.op.pl>

> [...]
    > terminu wydania do 03.02.br,
    >
    > Proszę o rzeczowe sugestie/rady odnośnie dalszej drogi postępowania.

    wykorzystanie tej opcji zalezy od ciebie :) ta mozliwosc "nie
    przepadnie" jezeli z niej nie skorzystasz i popuscisz idac im na reke :)
    jesli druga strona wyda pozniej lokal i wszystko bedzie ok,
    to nie ma potrzeby z tego korzystac, a po drugie to trwa miesiacami
    (taka egzekucja). jezeli ci nie wyda w lutym i dalej bedzie sie migac,
    to ewentualnei wtedy.

    generalnie nie rozumiem postu, zalezy od ciebie, czy jestes wyluzowany.

    no a jezeli myslisz, ze na podstawie tego zapisu dostaniesz jakas
    rekompensate w gotowce, to nic z tego.

  • 3. Data: 2006-01-22 20:35:43
    Od: Rafał Szkodziński <u...@s...info>

    vel konrad <giedr@wytnij_to.op.pl> wrote:

    > wykorzystanie tej opcji zalezy od ciebie :) ta mozliwosc "nie
    > przepadnie" jezeli z niej nie skorzystasz i popuscisz idac im na reke :)
    Nie jestem "pełen złej woli".

    > jesli druga strona wyda pozniej lokal i wszystko bedzie ok,
    > to nie ma potrzeby z tego korzystac
    Ale na moje - wypada mieć na piśmie txt mówiący o tym, że obie strony
    wydłużają termin wydania do w/w daty.

    > generalnie nie rozumiem postu,
    To nie moja wina - starałem się rzeczowo przedstawić temat.

    > zalezy od ciebie, czy jestes wyluzowany.
    Jestem.

    --
    Rafał Szkodziński
    BSD051227||SP3WXH

  • 4. Data: 2006-01-23 18:45:36
    Od: vel konrad <giedr@wytnij_to.op.pl>

    > To nie moja wina - starałem się rzeczowo przedstawić temat.

    > Jestem.

    hmmm.. jak chcesz to niech ci to da na pismie, ale nie musi. jezeli
    potem bedzie sie migal, to korzystasz z tego zapisu i tyle. rownie
    dobrze moglby to zrobic, tj. migac sie, gdyby ci nie poprosil i nie
    zadzwonil.

    w kazdym razie mieszkanie jest twoje i w kazdej chwili mozesz zadac jego
    wydania od niego /222 par. 1 k,c,/