  • 1. Data: 2003-07-14 18:20:55
    Temat: art 554 kc a przedawnienie naleznosci ?
    Od: "abdrzej kawa" <f...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Mam pytanie: jaki jest czas przedawnienia rozszczenia z tytulu swiadczenia
    uslugi. Nie jest to usluga OKRESOWA !

    W k.c. padaja dwa terminy 2 lub 3 lata jak to interpretowac ?

    Z gory dziekuje za pomoc.

    Pozdrawiam

    FranK

  • 2. Data: 2003-07-14 18:59:10
    Temat: Re: art 554 kc a przedawnienie naleznosci ?
    Od: "onsok" <onsok@wp_.pl>

    abdrzej kawa wrote:
    > Witam,
    >
    > Mam pytanie: jaki jest czas przedawnienia rozszczenia z tytulu
    > swiadczenia uslugi. Nie jest to usluga OKRESOWA !
    >
    > W k.c. padaja dwa terminy 2 lub 3 lata jak to interpretowac ?

    Mozesz jasniej o co ci chodzi ? 554 k.c. dotyczy sprzedazy.
    --
    Pozdrawiam.
    onsok

  • 3. Data: 2003-07-14 19:29:45
    Od: "andrzej kawa" <f...@N...gazeta.pl>

    onsok <onsok@wp_.pl> napisał(a):
    > Mozesz jasniej o co ci chodzi ? 554 k.c. dotyczy sprzedazy.
    > --
    > Pozdrawiam.
    > onsok

    Cytuje:

    Art. 554. Roszczenia z tytułu sprzedaży dokonanej w zakresie działalności
    przedsiębiorstwa sprzedawcy, roszczenia rzemieślników z takiego tytułu oraz
    roszczenia prowadzących gospodarstwa rolne z tytułu sprzedaży płodów rolnych
    i leśnych przedawniają się z upływem lat dwóch.

    Czy ten art. dotyczy uslug i towarow ?

    Jeszcze jedno: co to sa uslugi okresowe: telefon, kablowka czyli to gdzie
    wnosi sie oplaty miesiecznie ?

    Pozdrawiam

    FranK