  • 1. Data: 2003-07-14 18:14:51
    Temat: Co za niezbyt solidna firma http://www.fotoakcesoria.pl
    Od: "...:: Krzys ::..." <a...@p...pl>

    Zamowilem u http://www.fotoakcesoria.pl nich segregator i koszulki na negatywy,
    czekalem blisko 2-3tydzien i po prostu zrozumialem ze cos nie jest tak
    i stwierdzilem ze nie wysla... w miedzy czasie zamowilem z http://www.afv.pl
    w piatek i dzis otrzymalem zarazem dwie przesylki...
    i co teraz mam zrobic z dwoma takimi samymi zestawami?
    jak sie maja przepisy KodeksuCywilnego? chcialbym zwrocic ow towar?
    jest jakas szansa? co moglbym zrobic?
    badz ew. odsprzedac komus z innternetu za posrednictwem Allegro.
    pozdr

  • 2. Data: 2003-07-14 19:14:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Do 10-ciu dni możesz odesłać (bo zakupione poza siedzibą firmy), więc
    wybierz ładniejszy i ten drugi zestaw odeślij.

  • 3. Data: 2003-07-15 08:54:17
    Od: "Marek Radwański" <l...@N...gazeta.pl>

    > Do 10-ciu dni możesz odesłać (bo zakupione poza siedzibą firmy), więc
    > wybierz ładniejszy i ten drugi zestaw odeślij.

    Nic nie musisz odsyłać, to sprawa sprzedawcy, aby sobie towar od Ciebie
    odebrać (dług niepieniężny jest długiem odbiorczym).

    Musisz złożyć oświadczenie woli na piśmie (faks, mail nie wystaczą, chyba że
    mail opatrzony bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy
    ważnego kwalifikowanego certyfikatu), że od umowy sprzedaży odstępujesz. Samo
    odesłanie rzeczy, to nie jest odstąpienie od umowy,

    pzdr

    marek radwański