  • 1. Data: 2003-07-14 17:20:34
    Temat: Clubo-dyskoteka versus prawo.
    Od: "gruby" <g...@o...pl>

    Witam.
    i pytam czy ktos z szanownej grupy moglby sie podzielic informacjami na
    temat prawnych wymagan naszego panstwa, odnosnie uruchamiania, otwierania,
    dyskoteki z wyszynkiem browaru, wody, moze drobnych przekosek w
    pomieszczeniach nigdy nie uzywanych do w/w celu. Orientacyjnie club mial by
    pomieszcic 800 osob jednoczesnie.Powierzchia calkowita ok 1600m.
    chodzi mi o akty prawne rozporzadzenia , prawo budowlane, zabezpieczenia
    (warunki pozarowe i koncesje wiem gdzie szukac) itp. Gdzie szukac.
    pozdrufka
    PS.
    Poprosil bym tez o forward odpowiedzi na priv.
    gruby