  • 1. Data: 2008-08-27 18:17:45
    Temat: art 200kk
    Od: "#1 Fan Motylińskiego Tomasza" <Motyliński@to.ciota>

    czy jest jakis wyjatek dzieki ktoremu sprawca jest zwolniony z
    odpowiedzialnosci? tzn chodzi mi o to jak sady traktuja sprawce ktory
    udowodnil ze nie wiedzial o mlodym wieku partnera/ki. czy sa jakies artykuly
    na taka okolicznosc?

  • 2. Data: 2008-08-27 18:29:01
    Temat: Re: art 200kk
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    #1 Fan Motylińskiego Tomasza pisze:

    > czy jest jakis wyjatek dzieki ktoremu sprawca jest zwolniony z
    > odpowiedzialnosci? tzn chodzi mi o to jak sady traktuja sprawce ktory
    > udowodnil ze nie wiedzial o mlodym wieku partnera/ki.

    To jest przestępstwo umyślne. Brak umyślności (jak dla ciebie wiedzy) =
    wyrok uniewinniający.
    Ale kto uwierzy w brak wiedzy? Dużo brakowało do tych 15 lat?

    --
    @2008 Johnson
    Imperare sibi maximum est imperium

  • 3. Data: 2008-08-27 19:01:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    #1 Fan Motylińskiego Tomasza pisze:
> [...]
    > udowodnil ze nie wiedzial o mlodym wieku partnera/ki. czy sa jakies artykuly

    Patrz: Art. 28 KK.

    W co sąd uwierzy, to już inna sprawa...

  • 4. Data: 2008-08-27 19:05:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    #1 Fan Motylińskiego Tomasza pisze:
> [...]
    > udowodnil ze nie wiedzial o mlodym wieku partnera/ki. czy sa jakies artykuly

    Autokorekta: art. 28-31 KK

    Np. 31 par 2: miał gorączkę, majaki i się nie zorientował ;->

  • 5. Data: 2008-08-27 19:27:00
    Od: "#1 Fan Motylińskiego Tomasza" <Motyliński@to.ciota>

    > To jest przestępstwo umyślne. Brak umyślności (jak dla ciebie wiedzy) =
    > wyrok uniewinniający.
    > Ale kto uwierzy w brak wiedzy? Dużo brakowało do tych 15 lat?

    podobno 'ofiara' zeznala ze oszukala sprawce co do wieku. wiek prawdziwy to
    14 lat

    w sumie chlopak ma 3 zarzuty: wswpomniany 200, pornografie dziecieca (robil
    jej fotki nago) oraz o upijanie :-)

  • 6. Data: 2008-08-27 20:42:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    #1 Fan Motylińskiego Tomasza pisze:

    > podobno 'ofiara' zeznala ze oszukala sprawce co do wieku. wiek prawdziwy to
    > 14 lat

    A jaki podawała?

    > w sumie chlopak ma 3 zarzuty: wswpomniany 200, pornografie dziecieca (robil
    > jej fotki nago)

    To ja zgłaszam pornografię zoofilną - w publicznym miejscu stoi
    odrażająca goła baba-ryba ;->

    > oraz o upijanie :-)

    Oj, tutaj limit jest 18 lat...

  • 7. Data: 2008-08-27 22:25:05
    Od: #1 Fan Tomasza Motylińskiego <motylińs...@t...ciota.i.kłamca>

    > A jaki podawała?

    podobno 19

    > Oj, tutaj limit jest 18 lat...

    ktory to art ?

  • 8. Data: 2008-08-28 01:17:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    #1 Fan Tomasza Motylińskiego pisze:

    > podobno 19

    Cóż, teraz tylko pytanie, jak będzie to wiarygodne.

    > ktory to art ?

    208 KK

  • 9. Data: 2008-08-28 05:46:35
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Jesli to był pierwszy raz, to dość prawdopodobne ;-)
    JaC

    -----

  • 10. Data: 2008-08-28 07:54:51
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 27 Sie, 20:17, "#1 Fan Motylińskiego Tomasza"
    <Motylińs...@to.ciota> wrote:
> [...]
    > udowodnil ze nie wiedzial o mlodym wieku partnera/ki. czy sa jakies artykuly

    Adwokat musi wykazac ze mial podstawy sadzic ze jest w legalnym wieku.
    Np. poznal ja w knajpie gdzie zeby wejsc trzeba miec 18 lat. Albo w
    sexshopie.