  • 1. Data: 2008-08-27 14:57:55
    Temat: Upierdliwy szwagier
    Od: "masza" <i...@o...pl>

    Szanowni grupowicze jakiś czas temu wymeldowałem brata żony , który mieszkał
    z konkubiną ponad 10 lat w innym miejscu otrzymałem wyrok administracyjny.
    Kłopot w tym , że mieszka u mnie teściowa i teść którzy to od kilku dni
    goszczą na noc pijanego na zabój swojego syna wygnańca od konkubiny. Co mam
    czynić w takiej sytuacji by wielkiej krzywdy teściom nie czynić a pozbyć się
    szwagra na dobre. Boję się także o kradzieże bo do takich jest mój szwagier
    zdolny -co już kiedyś przerabiałem.
    z szacunkiem tb pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-08-27 15:15:21
    Temat: Re: Upierdliwy szwagier
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "masza" <i...@o...pl> napisał w wiadomości

    W praktyce to nic nie zrobisz bez wchodzenia w konflikt z teściami, jeśli
    razem mieszkają.