  • 21. Data: 2005-04-02 23:01:35
    Temat: Re: areszt tymczasowy - odwolanie
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    news:d2n5oi$pk3$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > > A kurier czasem dokumentu nie sprawdza?

    Nie wiem jak jest teraz, ale gdy ja zakladalem konto w mB (2002), to
    wszystkie formalnosci zwiazane z otwarcie konta zalatwialo sie bez kuriera.
    Kurier pojawial sie dopiero wowczas, gdy zalatwialo sie kredyt (bank widac
    bal sie wtedy o swoja d..., tzn. o swoje pieniadze).

    Pozdrawiam
    SDD

  • 22. Data: 2005-04-02 23:02:05
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@u...net>

    Dnia 02.04.2005 Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał/a:
    > A kurier czasem dokumentu nie sprawdza?

    Powiem Ci tak.
    Zakladalem konto w inteligo, dzien wczesniej zgubilem portfel ze
    wszystkimi moimi dokumentami ze zdjeciem. Kurier zadzwonil do mnie
    nastepnego dnia, poinformowalem go, ze nie mam dokumentow. Wystarczyl mu
    jakikolwiek kwitek bez zdjecia.

    --
    *** Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz ***
    *** l...@u...net / +48 505 433 946 / gg://5888 ***