  • 1. Data: 2010-12-15 19:45:43
    Temat: anulowanie niezapłaconej rezerwacji w Austrii
    Od: Tolek <g...@a...pl>

    Witam,
    2 tygodnie temu zarezerwowałem nocleg w apartamencie w Austrii.
    Prosiłem o podanie nr konta żeby wpłacić zaliczkę - właściciel
    poinformował że zaliczka nie jest potrzebna. prosi o ew. info jeżeli się
    rozmyślę i nie przyjadę.
    niestety rozmyśliłem się 2 dni przed wyjazdem.
    w odp otrzymałem maila z nakazem zapłaty 200 Euro.

    proszę o informację od osób orientujących się w temacie -
    jakie mogę ponieść konsekwencje jeżeli nie zapłacę (oprócz zszargania
    mojego dobrego imienia)?
    <oprócz mojego maila , imienia i nazwiska nie mają żadnych moich danych>

    dziękuję.

  • 2. Data: 2010-12-15 19:56:49
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-12-15 20:45, Tolek pisze:
> [...]
    >
    > dziękuję.

    "w odp otrzymałem maila z nakazem zapłaty 200 Euro"

    Sie qrwa z chujem na glowy pozamieniales ?

    podaj maila wysle ci nakaz zaplacy za twoja glupote .

  • 3. Data: 2010-12-15 20:20:02
    Od: Tolek <g...@a...pl>

    W dniu 2010-12-15 20:56, konieczko pisze:

    > "w odp otrzymałem maila z nakazem zapłaty 200 Euro"
    >
    > Sie qrwa z chujem na glowy pozamieniales ?
    >
    > podaj maila wysle ci nakaz zaplacy za twoja glupote .

    gościu,
    z tego co się orientuję to mail potwierdzający rezerwację jest jak umowa
    kupna-sprzedaży.
    wiem że kwota nie duża ale chcę sie upewnić czy mogą byc jakieś prawne
    konsekwencje rezygnacji z "umowy" jakby się faktycznie uparli.

  • 4. Data: 2010-12-15 21:05:52
    Od: cyklista <c...@i...pl>

    W dniu 15.12.2010 20:45, Tolek pisze:
> [...]
    > mojego dobrego imienia)?
    > <oprócz mojego maila , imienia i nazwiska nie mają żadnych moich danych>

    Po pierwsze Zawarłeś umowę na piśmie, czy tylko przez telefon?
    Dostałeś pisemne potwierdzenie rezerwacji?
    Czy w potwierdzeniu lub na stronie www. byłą informacja, że w przypadku
    rezygnacji musisz zapłacić odszkodowanie?
    A teraz pomyśl: Nawet jeżeli w jakiś sposób zdobyłby twój adres, to
    będzie mu się opłacało zakładać sprawę w sądzie w Polsce o 200 EUR?
    Inna sprawa, to czy obchodzi Cię to, że być może naraziłeś go na straty?

  • 5. Data: 2010-12-15 21:16:29
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    Od kiedy rezerwacja jest platna i zobowiazujaca do jakielkolwiek
    platnosci poldebile zajebane pokomunistyczne odpady??

  • 6. Data: 2010-12-15 21:19:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/15/2010 1:45 PM, Tolek wrote:
    > Witam,
    > 2 tygodnie temu zarezerwowałem nocleg w apartamencie w Austrii.

    na jakich warunkach?
    masz gdzies ich stronę, piszą coś na temat warunków rezygnacji?

    > Prosiłem o podanie nr konta żeby wpłacić zaliczkę - właściciel
    > poinformował że zaliczka nie jest potrzebna. prosi o ew. info jeżeli się
    > rozmyślę i nie przyjadę.

    doczytałeś do kiedy takie info możesz wysłać i czy zmieściłeś się w
    terminie?

    zależy co ich prawo stanowi.

  • 7. Data: 2010-12-15 21:19:42
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/15/2010 3:05 PM, cyklista wrote:
    > Nawet jeżeli w jakiś sposób zdobyłby twój adres, to będzie mu się
    > opłacało zakładać sprawę w sądzie w Polsce o 200 EUR?

    a muszą w Polsce?

  • 8. Data: 2010-12-15 23:39:31
    Od: cyklista <c...@i...pl>

    W dniu 15.12.2010 22:19, witek pisze:

    > a muszą w Polsce?

    Tak mi się zdaje, ale może się mylę.
    Tak czy owak myślę, że nic Ci nie grozi oprócz ew. wyrzutów sumienia.

  • 9. Data: 2010-12-16 07:20:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/15/2010 5:39 PM, cyklista wrote:

    > Tak mi się zdaje, ale może się mylę.
    > Tak czy owak myślę, że nic Ci nie grozi oprócz ew. wyrzutów sumienia.

    przypominają mi się tez "bezpłatne" oferty reklam oferowane przez
    zagraniczne firmy, a potem wyroki zagranicznych sądów i trzeba było płacić.
    raczej nikt takich spraw w polsce nie robił.
    wszystko odbywało się po cichu, a delikwent dowiadywał sie na koncu.

  • 10. Data: 2010-12-16 07:26:23
    Temat: Re: anulowanie niezapłaconej rezerwacji w Au=?UTF-8?B?c3RyaWk=?=
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Tolek wrote:

> [...]
    > jak umowa kupna-sprzedaży. wiem że kwota nie duża ale chcę sie
    > upewnić czy mogą byc jakieś prawne konsekwencje rezygnacji z

    Daj sobie spokój i nie dyskutuj z tym idiotą konieczko.

    --
    Pozdro
    Massai