  • 1. Data: 2010-12-14 22:11:02
    Temat: Pomaska w Sejmie...
    Od: "pawelj" <p...@o...pl>

    ... zamierza się pojawić z dzieckiem w pracy.
    "Choć córkę urodziła 30 listopada, nie zamierza opuścić pierwszego w 2011
    roku posiedzenia Sejmu. Posłanka PO Agnieszka Pomaska zjawi się na Wiejskiej
    między 4 5 stycznia z maleńką Zosią na ręku. Nie wszystkim się jej pomysł
    podoba. "
    Nie wiem jak w sejmie wyglądają urlopy macierzyńskie, ale czy ona czasem w
    ten sposób nie rezygnuje z obowiązkowego urlopu?
    Nawet jeżeli pojawi się w sejmie bez dziecka ale na urlope macierzyńskim to
    chyba coś tu nie halo.
    Bo sam fakt chęci zabrania dziecka do pracy to o tej osobie też nie świadczy
    dobrze.

    --
    pawełj

  • 2. Data: 2010-12-14 22:17:34
    Temat: Re: Pomaska w Sejmie...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-14 23:11, pawelj pisze:
> [...]
    > to chyba coś tu nie halo.
    > Bo sam fakt chęci zabrania dziecka do pracy to o tej osobie też nie

    Cóż, pomysł bardzo dobry. Średnia inteligencji osób na sali obrad
    znacznie się podniesie.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-12-14 22:43:44
    Od: "pawelj" <p...@o...pl>

    > Cóż, pomysł bardzo dobry. Średnia inteligencji osób na sali obrad
    > znacznie się podniesie.

    O toto :) Poza tym daje dobre świadectwo swojemu zaangażowaniu w pracy w
    sejmie skoro chce w międzyczasie się dzieckiem opiekować. A pomyślała o
    innych, że dziecko może czasem płakać i najzyczajniej w świecie rozpraszać?
    Tylko dziecka szkoda

    --
    PawełJ

  • 4. Data: 2010-12-14 22:51:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.12.2010 23:43, pawelj pisze:

> [...]
    > innych, że dziecko może czasem płakać i najzyczajniej w świecie rozpraszać?

    Przypomina mi się rysunek pewnego rysownika-satyryka:

    Facet przy mównicy sejmowej, w stroju cyrkowego klauna mówiący: "Po
    prostu żeby było jeszcze śmieszniej" ;-/

    Ciekawe, kiedy pierwszy poród w cyrku na Wiejskiej? ;->

  • 5. Data: 2010-12-14 23:06:02
    Od: " Kroelewicz" <k...@g...pl>

    pawelj <p...@o...pl> napisał(a):

    > Poza tym daje dobre świadectwo swojemu zaangażowaniu w pracy w
    > sejmie skoro chce w międzyczasie się dzieckiem opiekować. A pomyślała o
    > innych, że dziecko może czasem płakać i najzyczajniej w świecie rozpraszać?

    Spokojnie, mąż też (AFAIK) nie skalał się pracą poza szeroko pojętą
    budżetówką więc pewnie nie będzie problemu z zapewnieniem rzeczywistej
    opieki. Gorzej jak posiedzenie komisji rady miasta akurat w te przypadnie.

  • 6. Data: 2010-12-14 23:17:00
    Od: Cubus <c...@n...spam.pl>

    W dniu 2010-12-14 23:11, pawelj pisze:

    > Nie wiem jak w sejmie wyglądają urlopy macierzyńskie, ale czy ona czasem
    > w ten sposób nie rezygnuje z obowiązkowego urlopu?

    IMHO urlop macierzyński nie jest obowiązkowy;
    inna sprawa, że Pani Poseł zapewne pobierze zarówno świadczenie ZUS
    jak i dietę poselską;

    zastanowić się należy również, czy zabieranie 4-tygodniowego niemowlęcia
    do dusznej, hałaśliwej i zatłoczonej sali, do tego w warunkach ostrej
    zimy nie jest narażaniem zdrowia i życia dziecka; być może należało by
    powiadomić odpowiednie organa, które po przeprowadzeniu wywiadu
    środowiskowego itp. doprowadziły by do organiczenia władzy
    rodzicielskiej i ustanowienia kuratora?

  • 7. Data: 2010-12-15 07:07:37
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "pawelj" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to chyba coś tu nie halo.
    > Bo sam fakt chęci zabrania dziecka do pracy to o tej osobie też nie

    Ciekawe jak bedzie karmienie wygladac :-)))

  • 8. Data: 2010-12-15 07:19:57
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Cóż, pomysł bardzo dobry. Średnia inteligencji osób na sali obrad
    > znacznie się podniesie.

    Takie małe jest bardziej inteligentne niż gdy dorośnie ???

  • 9. Data: 2010-12-15 07:21:34
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Cubus" <c...@n...spam.pl>

> [...]
    > powiadomić odpowiednie organa, które po przeprowadzeniu wywiadu
    > środowiskowego itp. doprowadziły by do organiczenia władzy rodzicielskiej

    Prawda ? :-)

  • 10. Data: 2010-12-15 08:29:58
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Cubus wrote:

    > IMHO urlop macierzyński nie jest obowiązkowy;

    Na pewno? A co z Art.180 §5.?

> [...]
    > powiadomić odpowiednie organa, które po przeprowadzeniu wywiadu
    > środowiskowego itp. doprowadziły by do organiczenia władzy

    Ale to pani poseł jest...Immunitetem sie wykręci, taka zaangażowana, oddana
    Sprawie...
    J.