eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › e-sklep zakupy na firmę
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2010-12-14 19:46:00
    Temat: e-sklep zakupy na firmę
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Witam,

    - Czy kupując na firmę, nie mam prawa odstąpienia od umowy przez 14 dni?
    - Czy jeżeli 5 krotnie rozmawiałem ze sprzedawcą o tym, że chcę produkt
    XYZ1 i żadnego innego, po czym przy 6 rozmowie on mówi ze ma dla mnie
    ofertę w postaci XYZ, ja to kupuję po czym okazuje się że to jest XYZ a
    nie jak oczekiwałem XYZ1, ponieważ sądziłem że przecież nie ma szans na
    to żeby ktoś jaja sobie ze mnie robił i oferował mi coś innego niż
    oczekuję i o czym rozmawialiśmy wcześniej. To się nazywa nieporozumienie
    (pomijam że to się nazywa także "niesłuchanie Klienta" i "nadużywanie
    zaufania") ale dlaczego na tym nieporozumieniu mam cierpieć ja?

    CO można poradzić na to prawnie?

    GB


  • 2. Data: 2010-12-14 20:02:26
    Temat: Re: e-sklep zakupy na firmę
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>


    Użytkownik "Grzegorz Brycki" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ie8hhk$an5$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > - Czy kupując na firmę, nie mam prawa odstąpienia od umowy przez 14 dni?
    > - Czy jeżeli 5 krotnie rozmawiałem ze sprzedawcą o tym, że chcę produkt
    > XYZ1 i żadnego innego, po czym przy 6 rozmowie on mówi ze ma dla mnie
    > ofertę w postaci XYZ, ja to kupuję po czym okazuje się że to jest XYZ a
    > nie jak oczekiwałem XYZ1, ponieważ sądziłem że przecież nie ma szans na to
    > żeby ktoś jaja sobie ze mnie robił i oferował mi coś innego niż oczekuję i
    > o czym rozmawialiśmy wcześniej. To się nazywa nieporozumienie (pomijam że
    > to się nazywa także "niesłuchanie Klienta" i "nadużywanie zaufania") ale
    > dlaczego na tym nieporozumieniu mam cierpieć ja?
    >
    > CO można poradzić na to prawnie?
    >

    No, ale to troche inna sytuacja niż zwykłe odstąpienie od umowy, bo nie
    podoba ci sie to co zamówiłeś. Tobie pasuje to co zamowiłeś i chcesz to, ale
    dostałeś coś zupełnie innego, czyli sprzedawca nie wywiązał się z umowy.
    Musisz tylko mieć dowód na to, że zamawiałeś coś innego niż dostałeś.

    Przemek



  • 3. Data: 2010-12-14 20:27:08
    Temat: Re: e-sklep zakupy na firm
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    W dniu 2010-12-14 21:02, Przemek Lipski pisze:
    > U?ytkownik "Grzegorz Brycki"<g...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci
    > news:ie8hhk$an5$1@news.onet.pl...

    > No, ale to troche inna sytuacja ni? zwyk?e odst?pienie od umowy, bo nie
    > podoba ci sie to co zam?wi?e?. Tobie pasuje to co zamowi?e? i chcesz to, ale
    > dosta?e? co? zupe?nie innego, czyli sprzedawca nie wywi?za? si? z umowy.
    > Musisz tylko mie? dow?d na to, ?e zamawia?e? co? innego ni? dosta?e?.

    Zauważ tyklo, że sprzedawca pamięta jedynie że pytał mnie na sam koniec
    telefonicznie: "czyli co, mamy tutaj XYZ i Pan to bierze? Ja odpowiadam,
    że biorę ! bo przecież gadaliśmy tyle o XYZ1, że nawet by mi przez myśl
    nie przeszło że można mi zaoferować co innego. Tymczasem otrzymuję XYZ
    bez "1" i sprzedawca powołuje się na to że przecież powiedziałem że chcę
    XYZ...

    GB

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1