  • 31. Data: 2009-04-17 13:28:24
    Temat: Re: animowane filmy dla dzieci z torrnt-ów a prawa autorskie: "dozwolony u?ytek prywatny" ?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 17 Apr 2009 15:11:51 +0200, Paweł napisał(a):

    > Nie posadzili. To był sąd pierwszej instancji, gdzie sędzia podejmuje
    > decyzje jednoosobowo, a jego znajomość tematu jest żałosna. Droga
    > apelacji jest długa i pewnie minie jeszcze z 5 lat zanim zapadnie
    > ostateczny wyrok.

    Biorąc pod uwagę ile trwała sprawa w I instancji, pewnie nie 5 lat. Ale
    zobaczymy.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 32. Data: 2009-04-17 13:30:38
    Temat: Re: animowane filmy dla dzieci z torrnt-ów a prawa autorskie: "dozwolony użytek prywatny" ?
    Od: K...@w...pl.invalid (Kaziu)

    gargomel <s...@d...la.la> wrote:

    > do P2P nigdy się nie przyczepią, bo metoda ściągania i udostępniania jest
    > tak pomyślana że nikt nigdy niczego nie udowodni:O)

    Mylisz sie.

    --
    Kaziu

  • 33. Data: 2009-04-17 19:50:50
    Od: "gargomel" <s...@d...la.la>

    Órzytkownik "Kaziu" napisał:
    > Mylisz sie.

    wyprowadź mnie z błędu:O)

  • 34. Data: 2009-04-17 20:02:39
    Od: "gargomel" <s...@d...la.la>

    Órzytkownik "Gan" napisał:
    > no właśnie p2p się czepiają (torrenty emule i inne)

    jak się czepiają? czepną się chyba tylko wtedy gdy zamontują mi kamerę za
    plecami i będą widzieć jak ściagam?:O)

    a nawet jak mnie złapi to co? nagrałem na dysk przy którego zakupie
    zapłaciłem podatek za urzytek własny dla twórców, potem ten film nagrałem na
    płytę, gdzie przy zakupie płyty i nagrywarki też płaciłem ten sam podatek,
    wiec zapłaciłem go już 3krotnie, dodatkowo posiadm nośniki z nagranymi
    filmami własnego autorstwa a też za nie płaciłem podatek, kto mi to
    zwróci?:O)

    > nagonka, że pewnie niedługo w całej UE będzie bardzo restrykcyjne prawo w
    > tym zakresie.

    jak będzie to podatek będą musieli znieść:O)