    From: "szym" <s...@z...kis.p.lodz.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: aneks czy wypowiedzenie i nowa umowa o prace
    Date: Mon, 22 Dec 2003 14:22:06 +0100

    Witam serdecznie,
    Mam pytanko:
    w pracy jest plan aby pracownikom z mojego zespolu zmienic nazwe stanowiska
    pracy. Na pierwszy rzut oka wydaje mi sie ze powinno to byc zrobione za
    pomoca
    aneksu do aktualnej umowy o prace - przynajmiej tak do tej pory podobne
    zmiany sie odbywaly. Podobno planowane jest zamiast aneksu rozwiazanie umow
    i podpisanie nowych. Czy i jesli tak to gdzie tu jest haczyk? Czy pracownicy
    na takim
    rozwiazaniu cos traca?

    pozdrawiam
    nieco zdezorientowany szym