  • 1. Data: 2007-05-02 12:11:16
    Temat: Reklamacja uznana a sprzet nadal niesprawny
    Od: f...@g...com

    Witam,

    mam problem z reklamacją w pewnej firmie komputerowej. Oddałem do
    reklamacji płytę główną i procesor 30 marca. Obie reklamacje zostały
    uznane i dostałem nowy procesor oraz naprawioną płytę główną (25
    kwietnia). Okazało się jednak, że procesor został wymieniony na model
    niekompatybilny z tym, który oddawałem do serwisu, a co za tym idzie
    nie współpracuje z płytą główną jaką posiadam. Zatem odniosłem
    procesor do sklepu i po kilku dniach otrzymałem procesor, kompatybilny
    z moją płytą (30 kwietnia). Jakie było moje zdziwienie, jak okazało
    się, że płyta główna się nie uruchamia! Teoretycznie naprawiona płyta
    główna okazała się w dalszym ciągu niesprawna. Dzisiaj mamy 2 maja a
    ja w dalszym ciągu jestem bez sprawnego sprzętu. Czy przysługują mi
    jakieś prawa jeśli chodzi o w dalszym ciągu niesprawną płytę główną?
    Nie mogę sobie pozwolić na kolejny miesiąc czekania i chciałbym się
    dowiedzieć czy mogę coś w tym kierunku zrobić?

    --
    Pozdrawiam,
    Marcin