  • 1. Data: 2007-05-02 10:52:24
    Temat: Wynagrodzenie
    Od: m...@g...com

    Witam serdecznie,
    zwracam sie z prosba o pomoc. Mój poprzedni pracodawca do dnia
    dzsiejszego nie wypłacił mi zaległego wynagrodzenia za świadczone
    przeze mnie usługi ksiegowe dla jego biura rachunkowego. Problem
    polega na tym iż nie wiem czy mogę sie ubiegać jakość prawnie/
    formalnie o wypłacenie tego wynagrodzenia, ponieważ umowa którą
    zawarłam z tym biurem zakończyła sie w poprzednim roku a ostatnie
    miesiące wypisywałam dla siebie jednorazowe umowy zlecenie i na
    podstawie rachunku wypłacano mi pieniążki. Niestety w styczniu tego
    roku postanowiłam zmienić pracę poinformowałam wcześniej o tym
    pracodawce ale on nie szukał nikogo na zastępstwo i zaczęło sie robić
    nie miło. Dostałam tylko jakąć część wypłaty za styczeń co
    potwierdziłam podpisem w zeszycie a resza miała być uregulowana
    później, niestety tak sie nie stało. Ponadto musiałam sie upomnieć o
    rozliczenie roczne a jakis czas później na skutek tego całego stresu i
    zamieszania miałam wypadek w domu, utrata przytomności który w efekcie
    zakończył sie skreceniem kręgów szyjnych.
    Poradzcie co mam zrobic aby odzyskać należne pieniądze tj jakies 600
    zł.

    Pozdarwaim i czekam na szybciutka porade
    Agnieszka Ł