  • 11. Data: 2005-05-27 12:55:35
    Temat: Re: allegro...
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@S...onet.pl>

    xxx wrote:
    > brat ma 18 lat wiec jego ... sprawa
    >

    > a jak myslicie prokurator bedzie bawił sie w oskarżenia???

    jezeli uzna ze sa przeslanki

    czyli jesli tamten gosciu rzeczywiscie wplacil kase, a brat olal sprawe...
    natomiast sama wygrana na allegro nic pewnie nie znaczy...
    wiec... nich pojdzie zlozyc wyjasnienia
    ze kasy nie dostal, ze kontaktu nie bylo, ze cisza - wiec nie wysylal
    telefonu bo warunki byly takie i takie i srakie...

    jestes pewien ze to o to chodzi?

    --
    pzdr
    www.zbigniewkruk.com <- prywatna strona

  • 12. Data: 2005-05-27 14:07:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "xxx" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    Zapytać brata, czy czasem tych pieniędzy nie dostał.

  • 13. Data: 2005-05-27 21:13:39
    Od: "ElComandante" <z...@w...pl>

    > a teraz dzwonią do mnie z komendy i mowia ze chca mnie oskarzyć o
    > oszustwo..

    Ktoś Ci robi kawał. Z komendy nie dzwonią - z komendy wysyłają wezwania
    pocztą.

  • 14. Data: 2005-05-27 22:12:57
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "ElComandante" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ktoś Ci robi kawał. Z komendy nie dzwonią - z komendy wysyłają wezwania
    > pocztą.

    Dzwonią. I z prokuratury też. Dwa razy dzwonili do mnie
    z komendy policji, a raz z komisariatu - za każdym razem
    wezwanie było prawdziwe. Z prokuratury okręgowej dzwonili raz -
    też wezwanie prawdziwe.
    Pewnikiem na opłatach pocztowych oszczędzają.

    Oczywiście można taki telefon olać i wówczas przyślą
    normalne wezwanie.

    Pozdrawiam

    Piotr

  • 15. Data: 2005-05-29 22:42:43
    Temat: Odp: allegro...
    Od: "Nikon" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik xxx <g...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:d774ld$o6b$...@n...news.tpi.pl...
    > znajomy.. heh to mój brat.. nie krece bo po co?

    dziwne ze komenda dzwoni a nie wysyla poczty ?!
    kase za telefon chyba ktos obedral skoro gosc doniosl na policje !
    jesli nie bylo kasy to pewnie gosc dokonal w jakims sensie nieprawidlowy
    przelew
    i skoro wplacil to domaga sie swojego , niezaleznie do tego czy kasa doszla
    czy nie !
    jesli nie kombinujesz to sie nie masz czym martwic !ale brata przesluchaj !!

    Nikon