  • 1. Data: 2005-04-08 18:00:39
    Temat: alimenty i komornik
    Od: "xxx" <...@...x>

    witam. 3 lata temu mialem zasadzone alimety, ale potem z zona sie
    pogodzilismy i wrocilismy do siebie. zaczelismy mieszkac razem i po jakims
    czasie uznalismy ze bez sensu jest placic alimety jak one i tak wracaly do
    wspolnego portwela. teraz znow mialem wojne z zona i podala mnie do
    komornika ze chce te zalegle alimety za te 3 lata. zalozylem sprawe sadowa o
    umozenie tych alimetow ale wiadomo jak to w polsce... za nim przyszlo pismo
    o uiszczenie oplaty zoneczka zdazyla do mnie wrocic. ;) glupia historia ale
    nie o to chodzi.
    problem jest w tym ze komornik zajmuje mi pensje. co mam zrobic zeby
    przestal? zona dzwonila do nie go ( komornika ) i powiedzial ze musi
    wypelnic jakis druk o przestanie. czy bedzie lepiej jak ja pojde do
    komornika i pokaze dowod wplaty na te zalegle alimety ( ktore i tak juz raz
    zaplacilem ). wiem ze dla mnie lepiej to bedzie jak bede mial dokumet w
    razie gdyby znow zonce odwalilo ale to tym razem chodzi ze komornik pobiera
    jakies oplaty. czy ktos wie jakie, ile i od czego sa naliczane? od calosci,
    od tego co mi zabierze z pensji czy jak? porpsotu jak zalatwic ta sprawe
    zeby najmniej mnie kosztowala?

    dzieki i pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-04-08 18:46:01
    Temat: Re: alimenty i komornik
    Od: "abc" <a...@w...pl>

    niech "zonka" pofatyguje sie do komornika -> tym samym zrzecze sie zaleglych
    alimentow
    a co miesiac niech Ci kwitek wystawia ze zaplaciles
    : )

  • 3. Data: 2005-04-08 19:11:06

    wole dostac kwitek ze zaplacilem jej calosc ktora zada a bierzace to jej
    wystawiam na kwit.