  • 1. Data: 2005-04-08 15:48:29
    Temat: żałoba
    Od: gazebo <g...@p...of.pl>

    Jakie są konsekwencje formalno-prawne ogłoszenia żałoby przez prezydenta
    naszego kraju? Jak to się ma do PRL-u i 'żałoby' po Stalinie? Chodzi mi
    o różnice oczywiście. Ile trwała żałoba po Stalinie?
    --
    Come In Number 51, Your Time Is Up

  • 2. Data: 2005-04-08 16:17:05
    Temat: Re: żałoba
    Od: "Pawel" <p...@W...gazeta.pl>

    gazebo <g...@p...of.pl> napisał(a):

    > Jakie są konsekwencje formalno-prawne ogłoszenia żałoby przez prezydenta
    > naszego kraju?

    Zadne

    >Jak to się ma do PRL-u i 'żałoby' po Stalinie?

    Nijak sie ma,a jesli cie interesuje co na temat żałoby sądzą
    konstytucjonalisci z punktu widzenia formalnego to jest artykul w
    internetowym wydaniu Prawo co dnia "Rzepy" z tego tygodnia. Mozesz sobie
    przeczytac.

    >Chodzi mi
    > o różnice oczywiście

    Wtedy jakbyś nie zaszlochał nad Stalinem to bys od bezpieki dostał pałami po
    plecach i musial odbyc wiele spotkan z panami milicjantami na komendzie i by
    ci kazali stac na placu i bys musial sie zmuszać do żałoby.Dziś m.in. dzieki
    JPII masz demokracje i masz wolnosc słowa i mozesz sobie go porównywać do
    Stalina,smiac sie z niego,smiac sie z żałoby po nim i pultać się że rzekomo
    jestes terroryzowany przez katoli. A do samej żałoby nikt cie nie zmusza.

    >Ile trwała żałoba po Stalinie?
    A kogo to obchodzi.
    PS
    Nie przejmuj się,jutro juz mozesz zasiąść przed telewizorem. Twoje męki
    dobiegają końca.

  • 3. Data: 2005-04-08 16:29:33
    Od: gazebo <g...@p...of.pl>

    Pawel wrote:

    > Zadne

    hmm, znalazlyby sie obecnie podstawy do wprowadzenia np. prohibicji? a
    urzedy panstwowe tez nic? maszty z flagami? kompanie honorowe? naprawde
    nic sie nie wiaze ze slowami prezydenta?

    > jestes terroryzowany przez katoli. A do samej żałoby nikt cie nie zmusza.

    odbiegasz od tematu, nie interesuje mnie polityka celna tylko np. okres
    na jaki opuszczono flagi czy tez je wywieszono

    > A kogo to obchodzi.

    mnie i jeszcze jedna osobe, ktorej to pytanie przeczytalem i je
    powtarzam

    > PS
    > Nie przejmuj się,jutro juz mozesz zasiąść przed telewizorem. Twoje męki
    > dobiegają końca.

    mozna sie bylo przyzywyczaic, nie byl papiezem od dzis

    PS za info o Rzepie dzieki
    --
    Come In Number 51, Your Time Is Up

  • 4. Data: 2005-04-08 18:05:26
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    gazebo napisał(a):

    > hmm, znalazlyby sie obecnie podstawy do wprowadzenia np. prohibicji?

    Ktos zakazal sprzedazy alkoholu?
    Kto, gdzie?

    No chyba ze "prohibicja" nazywasz to, ze wlasciciel sklepu osiedlowego
    zamknal kramik...

  • 5. Data: 2005-04-08 19:34:02
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    > Ktos zakazal sprzedazy alkoholu?
    > Kto, gdzie?
    >
    > No chyba ze "prohibicja" nazywasz to, ze wlasciciel sklepu osiedlowego
    > zamknal kramik...

    Ja wiem, że ciężko jest czasami pojąć słowo pisane, ale gazebo nie
    informował o wprowadzonym gdzieś zakazie sprzedaży alkoholu tylko pytał czy
    funkcjonują obecnie przepisy, które pozwoliłyby na wprowadzenie na przyklad
    prohibicji, w takiej sytuacji...

    Nota bene też jestem ciekawa czy formalnie coś oznacza takie wprowadzenie
    żałoby. Czy np. można za jej złamanie ukarać? I co jest takim złamaniem ?

    pozdr

    Monika

  • 6. Data: 2005-04-08 19:47:22
    Od: gazebo <g...@p...of.pl>

    Tomasz Pyra wrote:

    > Ktos zakazal sprzedazy alkoholu?
    > Kto, gdzie?

    ze co prosze?

    --
    Come In Number 51, Your Time Is Up

  • 7. Data: 2005-04-08 20:52:01
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    gazebo napisał(a):

    > ze co prosze?

    Bleee... zle przeczytalem :)
    Uzyles zbyt skomplikowanego zestawu slow "znalazlyby sie obecnie", ktory
    zrozumialem mniej wiecej tak, ze gdzies wprowadzono prohibicje...
    Zmeczony po rowerze bylem :)

  • 8. Data: 2005-04-10 04:07:39
    Od: guru <k...@h...com>

    gazebo wrote:

    > mnie i jeszcze jedna osobe, ktorej to pytanie przeczytalem i je
    > powtarzam

    Mnie tez