  • 1. Data: 2008-01-22 17:31:38
    Temat: Nieistniejaca umowa z allegro !
    Od: "MT" <a...@n...www>

    W formularzu rejestracyjnym nie ma mowy o jakiejkolwioek umowie a takowa
    powinna sie chyba znajdowac .
    To co znalazlem :
    "
    ARTYKUŁ 23. ROZWIĄZANIE UMOWY
    23.1. Użytkownik może w każdym czasie rozwiązać umowę z Allegro, korzystając
    z określonej przez serwis procedury. Umowa ulega rozwiązaniu ze skutkiem
    natychmiastowym, z zastrzeżeniem, że dotychczas złożone oferty kupna są
    wiążące, a rozpoczęte przed rozwiązaniem umowy aukcje będą prowadzone do
    zakończenia na zasadach obowiązujących w momencie ich wystawiania.
    23.2. Umowa może zostać rozwiązana na podstawie decyzji serwisu Allegro w
    przypadku:
    bezskutecznego upływu terminu określonego w wezwaniach do zapłaty,
    łamania przez Użytkownika postanowień Regulaminu,
    działania na szkodę Allegro lub jego Użytkowników,
    innych działań rażąco sprzecznych z aktualną polityką Allegro.
    23.3. Ponowne zawarcie umowy następuje na zasadach określonych w punkcie
    5.1. Regulaminu Allegro. W przypadku rozwiązania umowy na podstawie decyzji
    Allegro zastosowanie znajduje również art. 14.2. Regulaminu."

    Ale nigdzie indziej nie ma mowy o akceptacji jakiejkolwiek umowy ani o jej
    warunkach jest tylko regulamin, wiec jak mozna rozwiazac umowe jesli sie jej
    nie podpisalo?

  • 2. Data: 2008-01-22 17:36:58
    Temat: Re: Nieistniejaca umowa z allegro !
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "MT" <a...@n...www> napisał w wiadomości

    [cut]

    Ten regulamin to wlasnie jest umowa.

  • 3. Data: 2008-01-22 17:40:37
    Od: "Jackare" <jacek.leszczuk_WYCIĄĆ...@i...pl_wyciąć>

    > Ale nigdzie indziej nie ma mowy o akceptacji jakiejkolwiek umowy ani o jej
    > warunkach jest tylko regulamin, wiec jak mozna rozwiazac umowe jesli sie
    > jej nie podpisalo?

    Mołodiec, a słyszał Ty o umowach innych niż pisemne. A płacił ty już
    prowizję allegro? A na jakiej podstawie, ha?
    Tn regulamin to nic innego jak postanowienia umowy którą zawierasz i na
    którą wyrażasz zgodę przystępując do zawierania transakcji na platformie
    allegro.
    Transakcje kupna i sprzedaży na allegro to też umwoy choć niczego nie
    podpisujesz.
    Oferta to wg KC zobowiązanie, czyli także rodzaj umowy choć niczego nie
    musisz podpisywać.

    Z jednej strony skarżą się że prawo nie nadąża za rozwojem internetu ale z
    drugiej to za te stare skostniałe zapisy że tylko to co podpisane jest ważne
    życie by oddali.
    --
    Jackare

  • 4. Data: 2008-01-22 17:43:43
    Od: "MT" <a...@n...www>

    Regulamin to regulamin a umowa to umowa !

    Tak jak majtki to cos innego niz skarpetki i nie mozna stosowac zamiennie.

  • 5. Data: 2008-01-22 17:48:22
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    > Regulamin to regulamin a umowa to umowa !
    >
    > Tak jak majtki to cos innego niz skarpetki i nie mozna stosowac zamiennie.

    Nie ma znaczenia jak sie nazywa, wazne jakie zawiera elementy . Innym mowiac
    majtki nazwane skarpetkami sa dalej majtkami i vice versa.

  • 6. Data: 2008-01-22 17:52:25
    Od: "MT" <a...@n...www>

    Zakladasz skarpetki na freda?

    Nie badz smieszny czarne to czarne a biale to biale !
    Jest tu jakis prawnik z jajami czy tylko odpady pokomunistyczne

  • 7. Data: 2008-01-22 17:53:07
    Od: "K." <k...@o...pl>

    > Regulamin to regulamin a umowa to umowa !
    >
    > Tak jak majtki to cos innego niz skarpetki i nie mozna stosowac zamiennie.

    Kupiłem dzisiaj bułki na śniadanie. Kajzerki. 3 szt. Nic nie podpisałem a
    zawarłem jednak umowę. To te kajzerki to są majtki czy skarpetki?

    K.

  • 8. Data: 2008-01-22 17:57:16
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "MT" <a...@n...www> napisał w wiadomości

    [cut]

    No widze, ze "kolega" z gatunku tych "ciezkich". Wspolczuje.

  • 9. Data: 2008-01-22 17:57:25
    Od: "K." <k...@o...pl>

    > Jest tu jakis prawnik z jajami czy tylko odpady pokomunistyczne

    Problem w tym, że to Ty masz myślenie postkomunistyczne. Nie dopuszcza ono
    istnienia własności prywatnej (Allegro).

    - W latach osiemdziesiątych spaliłem 2 czołgi podczas strajków!
    - Jak to? Przecież chodziłeś wtedy po przeczkola!
    - Spaliłem je o środka. Zatarłem silniki jak tata sadzał mnie na kolanach!

    K.

  • 10. Data: 2008-01-22 17:57:29
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > To te kajzerki to są majtki czy skarpetki?

    Zadajesz pytanie Trollowi.
    Oczekujesz odpowiedzi madrej czy prawdziwej? :)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com