  • 11. Data: 2004-05-26 20:30:11
    Temat: Re: akademik - zostawianie dowodu osobistego?
    Od: "St@n" <r...@p...onet.pl>

    >Pytanie (i odpowiedź) dotyczyła wchodzenia, a nie informowania.
    >Pyta i już nie pamięta o co pytał

    Oj pogubiłeś się nieco chiba ;-(.
    Pamięta.
    Dokładnie wchodzenia.
    Tylko jeżeli już chce ode mnie dowód którego nie noszę to
    niech przynajmniej poinformuje osobę do której przyszedłem że czekam.
    Bo nie zawsze muszę przesiadywać w akademiku. Casem lubimy posiedzieć
    u mnie.
    NMam nadzieję że jasno tym razem.

    >Dokładnie takie jak w hotelu (za wyjątkiem ceny).

    Chyba nieczęsto zdarza Ci się mieszkać w hotelu.
    Tak usilnie twierdzisz że odwiedzjąc znajomego w hotelu należy okazać
    dowód.
    Ty pewnie się nie pytasz czy trzeba tylko od razu kładziesz przed
    portierem. Stąd to przekonanie.

    >Artur Golański

    Więcej optymizmu życzę.
    St@n