  • 1. Data: 2007-04-10 12:25:35
    Temat: Żydokomuna IV RP
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Spuściznę żydokomuny z czasów PRL, odziedziczyła tzw. PiSowska IV RP,
    w ramach transformacji systemowej. I tak, prezydent Lech Kaczyński
    połapał się w ostatniej chwili, że agenci tajnych służb PRL,
    działający obecnie w zagranicznych ośrodkach IV RP, nie mogą zostać
    ujwnieni i nie mogą składać jawnych oświadczeń lustracyjnych. Dlatego
    też wniósł nowy projekt do dopiero co z jego inicjatywy uchwalonej
    ustawy lustracyjnej. Co warto podkreślć, nadal nie wnosi się o
    ujawnianie pochodzenia narodowościwego osób lustrowanych.

    Wprowadzone niedawno sądy 24 godzinne, przypominają jak żywe sądy 48
    godzinne z czasów po stanu wojennego PRL i mają ten sam cel,
    poskromienia krnąbrnej młodzieży polskiej w stosunku do
    represjonujących ją urzędników i policji.

    Teraz reżimowa władza syjonistów z PiS i przybudówek sięga po
    ekskluzywną spuściznę żydokomuny PRL i stara się ją przewyższyć. Oto
    dowiadujemy się, że min. sprawiedliwości Żyd Ziobro wpadł na pomysł,
    żeby więźniowie w zakładach karnych sami utrzymywali swój pobyt w
    tychże zakładach poprzez świadczoną na ten cel pracę. Kto nie będzie
    chciał pracować, to po zwolnieniu z więzienia naśle się na niego
    komornika, aby ten ścigał byłego więźnia do końca życia za zaległości
    powstałe z pobytem w więzieniu.

    Wychodzi na to, że żydokomuna IV RP już zdycha i system się przejadł,
    niczym końcówka z czasów dogorywającej PRL. W latach upadku żydokomuny
    PRL, syjonistyczni liberałowie spod gwiazdy Jaruzelskiego, nie mając
    wyjścia z kryzysu gospodarczego ogarniającego nasz kraj, wpadli na
    podobny pomysł. I tak, chcąc utrzymać władzę i ulegający rozpadowi
    system, wpadli w 1993 roku na pomysł, aby upadający system ratowali
    zniewoleni poborowi. Stworzono wtedy tzw. oddziały dla krnąbrnej i
    ideologicznie odmiennej młodzieży, pod przewrotną nazwą OC w OHP
    (Obrona Cywilna w Ochotniczych Hufcach Pracy). "Skoszarowaną" w
    różnych ośrodkach w ten sposób młodzież w wieku poborowym skierowano
    do przymusowej pracy, by ratowała upadający system. Dwa lata musieli
    oni pracować przy bydowach szpitali, upadających zakładach pracy itd.
    OC w OHP w 1993 roku z przymusu!

    PiSowski min. sprawiedliwości stara się żydokomune PRLu z 1993 roku w
    2007 roku prześcignąć w pomysłach zniewalających naród polski.

    System żydokomuny IV RP chyli się ku upadkowi.
    Tylko czym teraz będzie się handlować?

    boukun

  • 2. Data: 2007-04-11 10:08:45
    Temat: Re: Żydokomuna IV RP
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    On 10 Kwi, 14:25, "boukun" <b...@n...pl> wrote:
> [...]
    > podobny pomysł. I tak, chcąc utrzymać władzę i ulegający rozpadowi
    > system, wpadli w 1993 roku na pomysł, aby upadający system ratowali

    Pomyłka niezamierzona. W 1993 już nie było PRLu. Oczywiście chodziło o
    rok 1983.

> [...]
    > 2007 roku prześcignąć w pomysłach zniewalających naród polski.
    >
    > System żydokomuny IV RP chyli się ku upadkowi.

    A propo kryzysu gospodarczego. Wiarygodność mojej oceny potwierdza
    fakt, że jak to było za PRLu, dzisiaj znowu różni znani nam dobrze
    mąciciele w naszym narodzie, wzorem KORników zakładają Komitety Pomocy
    i Obrony Represjonowanych Pracowników, wyczuwając szykujący się dla
    nich nowy żer i podżegają naród do demonstracji, chcąc kolejny już raz
    na plecach zniewolonych polskich robotników, uchodzić za obrońców
    uciemiężonych i czerpać tym ulubionym sposobem uprzywilejowane
    korzyci. http://www.pracownicy.org.pl/
    Warto przyglądnąć się postaciom i nazwiskom organizatorów.

    To pewno ci sami, co stworzyli ten feudalny system, który jest gorszy
    od żydokomuny PRL. Dzisiaj spotkałem znajomą, która była na zebraniu
    organizacyjnym w sprawie zatrudnienia w w koncernie LG Philips w
    Kobierzycach pod Wrocławiem. Koreańczycy chcą Polakom pozakładać maski
    na twarze i ubrać w mundurki do pracy przy taśmie za 1200 zł. brutto
    na trzy zmiany. Umowę Polacy muszą podpisać na 9 lat. Za dojazd i
    ubezpieczenie w Hestii będzie potrącane. Takie warunki stworzyła
    Polakom żydokomuna IV RP i nasyła nam teraz swoich KORowskich
    obrońców.

    boukun

  • 3. Data: 2007-04-11 10:24:15
    Od: "chiroproktolog" <c...@o...eu>

    Hint: gdybyś pisał swoje posty w formie jednozdaniowych haseł być może ktoś
    by to przeczytał :)

  • 4. Data: 2007-04-11 10:29:09
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Wed, 11 Apr 2007 12:24:15 +0200, chiroproktolog napisał(a):

    > gdybyś pisał swoje posty w formie jednozdaniowych haseł być może ktoś by
    > to przeczyta

    Daj mu pokój, to wprawki przed czytaniem/pisaniem pism procesowych.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl