  • 1. Data: 2005-09-16 12:04:00
    Temat: Zwrot zakupionego towaru
    Od: "Bogdan iBogdan" <b...@w...pl>

    Witam
    Jak to jest ze zwrotem zakupionego towaru?
    Czy moge zrwocic towar bez wzgledu na przyczyne?
    Towar jest nieuzywany, jego stan nie zmienil sie
    od momentu zakupu, bo minelo 24h.
    Czy reguluja to jakies przepisy?
    A tym towarem jest wozek dzieciecy, dwa foteliki,
    materac, lozko. Fakture oczywiscie mam.

    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2005-09-16 12:08:13
    Temat: Re: Zwrot zakupionego towaru
    Od: "plusz" <p...@n...irc.beztego.pl>

    Użytkownik "Bogdan iBogdan" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > od momentu zakupu, bo minelo 24h.
    > Czy reguluja to jakies przepisy?
    > A tym towarem jest wozek dzieciecy, dwa foteliki,

    nie możesz o ile nie był nabyty poza lokalem przedsiębiorstwa lub przez
    internet

    wystarczy pogooglać i jest kilka tysięcy dokumentów opisujących prawa
    konsumenta

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 3. Data: 2005-09-16 12:11:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Bogdan iBogdan napisał(a):
> [...]
    > od momentu zakupu, bo minelo 24h.
    > Czy reguluja to jakies przepisy?
    > A tym towarem jest wozek dzieciecy, dwa foteliki,

    Kupiony w normalnym sklepie? Nie możesz.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 4. Data: 2005-09-16 13:59:05
    Od: "Mephisto2oo5" <m...@m...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał :

    > Kupiony w normalnym sklepie? Nie możesz.

    A to ciekawe bo niedawno kupiłem w markecie Kałland lodówke turystyczną ale,
    że mi nie pasowała to oddaŁem po paru godzinach i nie było najmniejszych
    problemów ze zwrotem gotówki.

    Pozdr.

  • 5. Data: 2005-09-16 14:03:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mephisto2oo5 wrote:

    > A to ciekawe bo niedawno kupiłem w markecie Kałland lodówke turystyczną ale,
    > że mi nie pasowała to oddaŁem po paru godzinach i nie było najmniejszych
    > problemów ze zwrotem gotówki.

    Bo sprzedawca chciał byś uprzejmy. Obowiązku nie miał.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 6. Data: 2005-09-16 15:31:25
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Bo sprzedawca chciał byś uprzejmy. Obowiązku nie miał.

    chyba że zawarł taką umowę

    KG

  • 7. Data: 2005-09-16 19:32:43
    Od: "Artur" <a...@i...pl>

    Po prostu przejdz sie do sklepu i sprobuj na spokojnie sie dogadac, czesto
    to skutkuje pozytywnie