  • 1. Data: 2004-05-20 06:40:38
    Temat: Zwrot zakupionego towaru
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    Witam,

    Mam nastepujaca sytuacje - kupilem buty. W sklepie wydawaly sie ok, wiec
    dokonalem zakupu i odmaszerowalem. Na drugi dzien zalozylem ale okazalo
    sie ze jednak nie sa ok, bo po dluzszej chwili chodzenia obcieraja na
    kostce i sie nie da chodzic. Poszedlem zatem do sklepu na dzien nastepny
    a panienka za lada ze ona nie moze przyjac zwrotu (nawet kartka przy
    kasie wisi ze po odejsciu od kasi zwrotow nie przyjmuja ;) a tylko przyjac
    reklamacje argumentujac ze but ma slad uzywania (bo ma - dzien chodzilem
    ale to sa buty i ciezko nie pobrudzic podeszw). Czy jej postepowanie jest
    zasadne (czym poparte)? Proponowala wymiane na inne ale to taki "modny"
    sklep i ten jedyny model sie dla mnie jedynie nadawal a wymiana na inny
    egzemplarz tego samego modelu pewnie nie ma sensu bo ten kroj na inna noge.
    Czy jesli usune slady uzywania (czytaj umyje porzadnie podeszwy) to cos to
    zmieni?

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 2. Data: 2004-05-20 06:56:41
    Temat: Re: Zwrot zakupionego towaru
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    Borszczuk wrote:

    > Mam nastepujaca sytuacje - kupilem buty. W sklepie wydawaly sie ok, wiec
    > dokonalem zakupu i odmaszerowalem. Na drugi dzien zalozylem ale okazalo
    > sie ze jednak nie sa ok, bo po dluzszej chwili chodzenia obcieraja na

    Mysle ze sam sobie odpowiem: zgodnie z tym co na stronie KF widnieje
    tylko reklamacja mi zostaje, ew. dogadanie sie ze sprzedawca ze jednak
    buty zabierze (czytaj: nie bede na niego wrzeszczal, tylko ladnie poprosze
    a on bedzie dobry i laskawie sie namysli ;). Ale ze placilem karta to
    bedzie raczej ciezko, bo juz widzialem przerazenie w oczach jak wspomnialem
    ze jest mozliwosc zwrotu bezgotowkowego, terminalem na karte. Eh...

  • 3. Data: 2004-05-20 07:09:47
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <c8hkrh$q3k$1@atlantis.news.tpi.pl>, Borszczuk wrote:
> [...]
    > buty zabierze (czytaj: nie bede na niego wrzeszczal, tylko ladnie poprosze
    > a on bedzie dobry i laskawie sie namysli ;). Ale ze placilem karta to

    Dokładnie tak.

    --
    Marcin