  • 1. Data: 2004-05-20 06:21:12
    Temat: przetarg i watpliwosci ...
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    Czesc

    Jest licytacja ogloszona przez Agencje Nieruchomości Rolnych. Na
    warunkach przystapienia napisano, ze nalezy wplacic wadium na podane
    konto i z dowodem wplaty stawic sie na przetargu. Wadium wplacilem
    przelewem ... z mbanku ;) Wydrukowalem potwierdzenie. Na potwierdzeniu
    jest oczywiscie standardowy tekst, ze "nie wymaga stempla" itp itd ..
    I teraz pytanie: co mam zrobic, jesli mi nie przyjma tego wydruku i
    zarzadaja np. oryginalu dowodu wplaty w banku z stemplem ?

    Na jakie przepisy moge sie powolac i co musze zrobic, aby jak
    najszybciej powstrzymac zawarcie umowy z wygrywajacym, tj. aby
    uniewaznic/wstrzymac przetarg ? Bo trzeba bedzie dzialac szybko, aby nie
    doszlo do podpisania aktu notarialnego ...

    Tylko nie mowcie, ze moglem isc do marmurka ;)

  • 2. Data: 2004-05-20 08:04:31
    Temat: Re: przetarg i watpliwosci ...
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    KrzysiekPP wyskrobał(a):
> [...]
    > uniewaznic/wstrzymac przetarg ? Bo trzeba bedzie dzialac szybko, aby nie
    > doszlo do podpisania aktu notarialnego ...

    Na wydruku z mBanku chyba jest wskazanie podstawy prawnej. Jeżeli nie ma, to
    poszukaj w prawie bankowym odpowiedniego przepisu. Poza tym nieuznanie
    wpłaty wadium będzie podstawą do żądania unieważnienia przetargu.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 3. Data: 2004-05-20 09:00:27
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Na wydruku z mBanku chyba jest wskazanie podstawy prawnej. Jeżeli nie ma, to
    > poszukaj w prawie bankowym odpowiedniego przepisu. Poza tym nieuznanie
    > wpłaty wadium będzie podstaw? do ż?dania unieważnienia przetargu.

    Jest odpowiedni tekst ... ale przywiazanie do pieczatki jest w
    niektorych urzedach porazajace. W sumie i tak niewazne bo przetarg
    przegralem ... ludzie rzucaja sie teraz na ziemie nie patrzac na koszty.