  • 111. Data: 2007-05-07 21:58:45
    Temat: Re: Zwrot towaru bez podania przyczyny..
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Wrak Tristana wrote:

    > więc jak porzucić coś swojego w sklepie, to zaśmiecasz miejsca dostępne dla
    > publiczności.

    A jak na półkę odłożę, tam gdzie poprzednio stało? ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 112. Data: 2007-05-08 15:34:35
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Sun, 06 May 2007 21:21:28 +0200, Piotr Kubiak napisał(a):

    > Rozwiniesz?
    Są towary których sprzedażnie jest koncesjonowana, towar rozpakowany staje
    się odpadem, a obrót, składowanie itd. już jest koncesjonowane. To jeden z
    wielu. Bardziej wydumany a odzwierciedlający, że nie _zawsze_,
    to nielegalnie nabyta broń.

    --
    pozdro
    poreba

  • 113. Data: 2007-05-08 16:07:32
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 6 maja 2007 21:21
    (autor Piotr Kubiak
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f1l9s3$c16$1@inews.gazeta.pl>):

    > Rozwiniesz?

    np kupujesz granat, wyciągasz zawleczkę i zwracasz sprzedawcy.... Jestem
    pewny, że cię wsadzą :D

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

  • 114. Data: 2007-05-08 16:54:32
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    poreba wrote:

    > Są towary których sprzedaż nie jest koncesjonowana, towar rozpakowany staje
    > się odpadem, a obrót, składowanie itd. już jest koncesjonowane. To jeden z

    Pozwolisz że będę drążył ten temat: podaj przykład takiego towaru.

    > wielu. Bardziej wydumany a odzwierciedlający, że nie _zawsze_,
    > to nielegalnie nabyta broń.

    Ok, założyłem (vide f1l9sa$c16$...@i...gazeta.pl) że mówimy o legalnej
    sprzedaży.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 115. Data: 2007-05-09 08:12:04
    Od: "Jacek Kochan" <j...@u...biz>

    news:f1ft3u$hk4$1@news.dialog.net.pl... W wiadomości
    news:f1fsb4$kvc$1@inews.gazeta.pl Jacek Kochan
    > Ty w ogóle czytanego tekstu nie pojmujesz.

    Percepcyjnie rozumiem, ale logicznie i merytorycznie sa to bezwartosciowe
    bzdury.

    --
    Jacek Kochan
    www.kochan.biz

  • 116. Data: 2007-05-09 10:31:20
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f1rvor$30c$1@inews.gazeta.pl Jacek Kochan
    <j...@u...biz> pisze:

    > Percepcyjnie rozumiem, ale logicznie i merytorycznie sa to bezwartosciowe
    > bzdury.
    Wierzę zatem, iż percypujesz także nonsensowność i nieistotność swej opinii.

    --
    Jotte

  • 117. Data: 2007-05-09 19:29:30
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    poreba <d...@p...pl> writes:

> [...]
    > koncesjonowane. To jeden z wielu. Bardziej wydumany
    > a odzwierciedlający, że nie _zawsze_, to nielegalnie nabyta broń.

    Chodzi o włócznie czy tomahawki?

  • 118. Data: 2007-05-09 21:42:40
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Tue, 08 May 2007 18:54:32 +0200, Piotr Kubiak napisał(a):

    > Pozwolisz że będę drążył ten temat: podaj przykład takiego
    > towaru.
    Spróbuj oddać sprzedawcy, który nie sprzedaje więcej niż
    1000szt. rocznie, samochód. (Dz.U. z 2005r. Nr 25, poz. 202,
    Nr 175, poz. 1458 - art. 5 ust. 1 i 12 ust. 1;
    można dyskutować wprawdzie nad art.3 pkt 6)

    > Ok, założyłem (vide f1l9sa$c16$...@i...gazeta.pl) że
    > mówimy o legalnej sprzedaży.
    Założenie takie poczyniono już PO stwierdzeniu, że NIE
    zawsze. Dyskusja zaczęła zmierzać, w kierunku rozbioru
    logicznego pytania autora roota. A nieprawdą jest, że zawsze
    można ponieważ istnieją przypadki gdy nie można ;)

    --
    pozdro
    poreba

  • 119. Data: 2010-12-30 13:09:17
    Od: "Fasooolka" <olamakota@WYTNIJ_TOautograf.pl>

    Witam,
    Mam pytanie odnosnie owych tabliczek \"zwrotów nie przyjmujemy\". Obiło mi się o
    uszy, że jeśli nie ma przy kasie takiej tabliczki, to sprzedający ma obowiązek
    przyjąć zwrot. Czy to prawda? Jeśli tak, to gdzie znajdę do tego podstawę prawną?

  • 120. Data: 2010-12-30 13:14:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-30 14:09, Fasooolka pisze:

> [...]
    przyjąć zwrot. Czy to prawda? Jeśli tak, to gdzie znajdę do tego podstawę prawną?

    nieprawda.

    --
    Liwiusz