  • 1. Data: 2005-05-07 09:47:21
    Temat: Dodatek do swiadczen rodzinnych
    Od: "hyhol" <h...@w...pl>

    Witam
    Czy pozostajac z zwiazku małżeńskim nie z ojcem moich dzieci trące prawo do
    dodatku (zł) ? ,które otrzymywałam przez rok po likwidacji funduszu
    alimentacyjnego .
    Czy ktoś wie jakie regulują to przepisy ?
    Z ojcem dzieci nie mam żadnych kontaktów i możliwości ściągnięcia
    jakichkolwiek pieniędzy
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-05-07 14:45:46
    Temat: Re: Dodatek do swiadczen rodzinnych
    Od: "hyhol" <h...@w...pl>

    Mam zasadzone alimenty ale po upadku funduszu od zeszłego roku otrzymywałam
    po 170 zł na 2 córki do końca kwietnia tego roku .
    Obecnie już nie będę nic otrzymywać bo stwierdzili ze jestem w związku
    małżeńskim i nie zależy to czy mąż jest ojcem biologicznym czy nie.
    Według mnie to jest bez sensu ,on przecież nie jest zobowiązany do
    utrzymywania dzieci z pierwszego związku.
    Jak to w końcu jest ,czy mogę się gdzieś odwoływać?
    .