  • 21. Data: 2019-03-27 07:09:58
    Temat: Re: Zwrot kosztów podrózy samochodem - świadek
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.03.2019 o 06:36, ń pisze:
    > Taki z życia.
    > Byłeś na jakiejś rozprawie?
    > Myślisz, że Skarb Państwa będzie każdemu płacił za rozbijanie się autem?

    Nie wiem, kogo pytasz. Jesli mnie, to Cię zdziwię. Bywam na wielu. Nigdy
    sędzia kłopotów z tym nie robi. Zresztą podobnie na Policji dostajesz
    pouczenie przy każdym przesłuchaniu. Tyle, że w wypadku Policji
    przeważnie to są groszowe rzeczy, bo czynność robi najbliższa jednostka.

  • 22. Data: 2019-03-27 09:30:20
    Od: ń <k...@t...sie>

    Czyli zapewne pod osobowy II klasy nie podpada.
    A cytowane przez Ciebie "50 groszy/km" to mniej więcej koszt benzyny po mieście.

    -----

  • 23. Data: 2019-03-27 16:06:01
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.03.2019 o 09:30, ń pisze:
    > Czyli zapewne pod osobowy II klasy nie podpada.
    > A cytowane przez Ciebie "50 groszy/km" to mniej więcej koszt benzyny po
    > mieście.

    No mniej więcej tyle wychodzi faktycznie.

  • 24. Data: 2019-03-27 16:08:42
    Od: irko <i...@g...com>

    czyli tak naprawdę nie wiadomo ile mi dadza? samochod ma pojemność 3.0
    benzyna, spalanie ok 10 litrów na trasie.

  • 25. Data: 2019-03-27 16:21:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 27 marca 2019 16:08:43 UTC+1 użytkownik irko napisał:
    > czyli tak naprawdę nie wiadomo ile mi dadza? samochod ma pojemność 3.0
    > benzyna, spalanie ok 10 litrów na trasie.

    Jedź pociągiem a powiesz ze jechałeś samochodem
    Zarobisz na trochę paliwa do Twojego smoka.

  • 26. Data: 2019-03-27 16:25:30
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.03.2019 o 16:08, irko pisze:
    > czyli tak naprawdę nie wiadomo ile mi dadza? samochod ma pojemność 3.0
    > benzyna, spalanie ok 10 litrów na trasie.

    Wpisz 0,83 gr/km i niech udowodnią, że z amortyzacją, olejem itd. mniej.

  • 27. Data: 2019-03-27 17:03:53
    Od: ń <k...@t...sie>

    Spróbuj na stronie tego konkretnego sądu (lub sądu nadrzędnego) znaleźć gotowy wzór
    (druk) wniosku o zwrot kosztów świadka, dopisz
    jeszcze utracone zarobki.

    -----

  • 28. Data: 2019-03-27 17:43:01
    Od: irko <i...@g...com>

    W dniu 2019-03-27 o 16:21, Kris pisze:

    > Jedź pociągiem a powiesz ze jechałeś samochodem
    > Zarobisz na trochę paliwa do Twojego smoka.

    nie ma połączenia, musiałbym z 5 przesiadkami i bym jechał 20 godzin :)

  • 29. Data: 2019-03-27 17:51:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-03-27 o 17:43, irko pisze:

    > nie ma połączenia, musiałbym z 5 przesiadkami i bym jechał 20 godzin :)

    Skąd dokąd?

    --
    Liwiusz

  • 30. Data: 2019-03-27 18:01:24
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > nie ma połączenia, musiałbym z 5 przesiadkami i bym jechał 20 godzin :)

    Dobrze, że drogi są. :-)

    Robert