  • 11. Data: 2019-03-26 20:34:17
    Temat: Re: Zwrot kosztów podrózy samochodem - świadek
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.03.2019 o 18:51, ń pisze:

    > Niekoniecznie.
    > Sędzia zapyta, czy nie było innego połączenia np. kolejowego, ile
    > spalił benzyny i po ile za litr.
    Jakiś dziwny ten sędzia. Może miał wezwanie w przeciwną stronę i
    zastanawiał się, jak mu taniej wyjdzie, ale do kosztów przejazdu, to
    raczej mu się nie przyda.

  • 12. Data: 2019-03-26 21:05:42
    Od: ń <k...@t...sie>

    Pokaż przepis kpk nakazujący sądowi zwracać za dojazd samochodem i to wg
    kilometrówki, bo ja pamiętam osobowy II klasy.
    Jak gościu dostanie 2x 400km x 0,8358 zł/km = 668 zł to mi kaktus wyrośnie, ale
    rozumiem, że Liwiusz dopłaci.

    -----

  • 13. Data: 2019-03-26 21:07:27
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-26 o 19:12, u2 pisze:

    > niemiecki syn ma kłopoty z kulturalnym wysławianiem się, prawdopodobnie
    > niemiecki syn lubi niemieckie "anschnauzen":)

    Widzę, że miałem rację. Piękny z ciebie debil prima sort. Lecisz do
    szamba razem z Obesranym Nocnikiem. Pasujecie do siebie. Idiota i
    idiota. Może sie rozmnożycie w szambie i będzie z was i potomstwa piękny
    elektorat PiS.

    --
    Sonn

  • 14. Data: 2019-03-26 21:10:38
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 26.03.2019 o 21:07, Sonn pisze:

> [...]
    > szamba razem z Obesranym Nocnikiem. Pasujecie do siebie. Idiota i
    > idiota. Może sie rozmnożycie w szambie i będzie z was i potomstwa piękny

    oj oj oj niemiecki syn nadal używa wulgarnego języka, wiadomo
    "anschnauzen" to jego tradycja:))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 15. Data: 2019-03-26 21:12:55
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 26.03.2019 o 21:05, ń pisze:
> [...]
    > Jak gościu dostanie 2x 400km x 0,8358 zł/km = 668 zł to mi kaktus
    > wyrośnie, ale rozumiem, że Liwiusz dopłaci.

    mi w prekuraturze zwrócili za bilet PKS w obie strony, choć dojechałem
    swoim prywatnym wozem, PKP na szczęście do prekuratury nie było:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 16. Data: 2019-03-26 21:25:33
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-26 o 21:05, ń pisze:
    > Pokaż przepis kpk nakazujący sądowi zwracać za dojazd samochodem i to wg
    > kilometrówki, bo ja pamiętam osobowy II klasy.

    Ustawa z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks postępowania karnego.

    Rozporządzenie Ministra Transportu z dnia 23 paedziernika 2007 r.
    zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków ustalania oraz sposobu
    dokonywania zwrotu kosztów używania do celów służbowych samochodów
    osobowych, motocykli i motorowerów nie będących własnością pracodawcy

    > Jak gościu dostanie 2x 400km x 0,8358 zł/km = 668 zł to mi kaktus
    > wyrośnie, ale rozumiem, że Liwiusz dopłaci.

    Kiełkuje ci już?

    --
    Sonn

  • 17. Data: 2019-03-26 21:30:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.03.2019 o 21:12, u2 pisze:

    > mi w prekuraturze zwrócili za bilet PKS w obie strony, choć dojechałem
    > swoim prywatnym wozem, PKP na szczęście do prekuratury nie było:)

    Wypełniasz wniosek i możesz wybrać czy kilometrówkę, czy bilet. Finanse
    sugerują 0,50 zł/km, ale nie wiem, co by zrobili, jakby ktoś we wniosek
    wpisał 0,60 zł/km. Maksymalnie jest coś ponad 80 gr/km. Jak by ktoś miał
    stwierdzić, ze przejazd kosztował mniej? Świadkowie z reguły wybierają
    to, co dla nich korzystniejsze. Nikt nie bada, czy przyjechali
    samochodem, czy autobusem. W wypadku samochodu finanse domagają się
    kserokopii dowodu rejestracyjnego i jeśli świadek nie jest właścicielem,
    to upoważnienia do jego użytkowania. Ale tylko w Policji, bo w sądzie z
    kolei nie spotkałem się z takim pomysłem.

  • 18. Data: 2019-03-26 21:37:55
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Wypełniasz wniosek i możesz wybrać czy kilometrówkę, czy bilet.

    bez przesady, pojechałem do sąsiedniego powiatu, to dla mnie była
    rozrywka, zawsze będę wspominał tę wyprawę do prekuratury:)))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 19. Data: 2019-03-26 21:41:35
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 26.03.2019 o 21:25, Sonn pisze:
    > Kiełkuje ci już?

    znałem kiedyś gostka o nazwisku Kiełek, ale to był Polak, żaden
    niemiecki syn:)))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 20. Data: 2019-03-27 06:36:53
    Od: ń <k...@t...sie>

    Taki z życia.
    Byłeś na jakiejś rozprawie?
    Myślisz, że Skarb Państwa będzie każdemu płacił za rozbijanie się autem?

    -----