  • 1. Data: 2019-03-26 14:34:50
    Temat: Zwrot kosztów podrózy samochodem - świadek
    Od: irko <i...@g...com>

    witam, mam wezwanie jako swiadek do sadu oddalonego ok 400 km od mojego
    miejsca zamieszkania. Bede jechał swoim samochodem
    I mam pytanie, ile pieniedzy mi oddadza za zwrot podrozy ? czy dadza mi
    od razu czy trzeba czekac ?

  • 2. Data: 2019-03-26 14:42:39
    Temat: Re: Zwrot kosztów podrózy samochodem - świadek
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-03-26 o 14:34, irko pisze:
> [...]
    > miejsca zamieszkania. Bede jechał swoim samochodem
    > I mam pytanie, ile pieniedzy mi oddadza za zwrot podrozy ? czy dadza mi

    Wyliczą wg kilometrówki. Na rozprawie składasz wniosek i czekasz.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2019-03-26 15:20:53
    Od: irko <i...@g...com>

    W dniu 2019-03-26 o 14:42, Liwiusz pisze:

    > Wyliczą wg kilometrówki. Na rozprawie składasz wniosek i czekasz.

    A nie orientujesz sie ile wynosi kilometrówka?

  • 4. Data: 2019-03-26 15:35:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-03-26 o 15:20, irko pisze:

    > A nie orientujesz sie ile wynosi kilometrówka?

    Nie noszę takich danych w pamięci.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2019-03-26 15:47:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    http://lmgtfy.com/?q=ile+wynosi+kilometr%C3%B3wka

  • 6. Data: 2019-03-26 16:16:15
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > A nie orientujesz sie ile wynosi kilometrówka?

    Maluchem 50 gr, dużym fiatem 80 gr. :-)

    Robert

  • 7. Data: 2019-03-26 16:16:16
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    > A nie orientujesz sie ile wynosi kilometrówka?

    Ostatnio chyba było 0,83 zł za kilometr ZTCP

    --
    Sonn

  • 8. Data: 2019-03-26 18:51:03
    Od: ń <k...@t...sie>

    Niekoniecznie.
    Sędzia zapyta, czy nie było innego połączenia np. kolejowego, ile spalił benzyny i po
    ile za litr.

    -----

  • 9. Data: 2019-03-26 19:09:25
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-26 o 18:51, ń pisze:
    > Niekoniecznie.
    > Sędzia zapyta, czy nie było innego połączenia np. kolejowego, ile spalił
    > benzyny i po ile za litr.

    Człowieku, jak masz pierdolić bzdury to lepiej zamilcz, bo na każdym
    kroku udowadniasz żeś idiota, który nie ma pojęcia o kwestiach w których
    próbuje udawać mędrca.

    --
    Sonn

  • 10. Data: 2019-03-26 19:12:01
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 26.03.2019 o 19:09, Sonn pisze:

    > Człowieku, jak masz pierdolić bzdury to lepiej zamilcz, bo na każdym
    > kroku udowadniasz żeś idiota, który nie ma pojęcia o kwestiach w których
    > próbuje udawać mędrca.

    niemiecki syn ma kłopoty z kulturalnym wysławianiem się, prawdopodobnie
    niemiecki syn lubi niemieckie "anschnauzen":)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"