  • 1. Data: 2007-09-19 19:38:05
    Temat: Zwrot akcyzy za paliwo (rolnictwo)
    Od: nachiel <n...@g...com>

    Witam !

    Sprawa jest dość dziwna - otóż staram się o zwrot akcyzy za paliwo w
    rolnictwie korzystając http://www.minrol.gov.pl/FileRepozytory/FileRepozyto
    ryShowImage.aspx?item_id=21674
    i natrafiłem na problem - pani urzędniczka nie chce przyjąć moich
    faktur, ponieważ jako nazwa jest wpisana: Olej napędowy - brakuje
    numeru CN paliwa (pani tłumaczy to tym, że istnieją w legalnym handlu
    oleje napędowe pozbawione akcyzy). Teoretycznie sprawę da się załatwić
    - idę do miejsca, gdzie zakupiłem paliwo i proszę o notkę korekcyjną
    do faktury. I tutaj jest problem - na stacjach Poczty Polskiej NIE
    SŁYSZELI NIGDY O CZYMŚ TAKIM JAK NR CN (sprzedawca stacji połączył
    mnie ze swoim zwierzchnikiem we Wrocławiu, który przez 15 minut nie
    był tego w stanie zrozumieć). Co mam zrobić ? Urzędniczka podania nie
    przymnie, stacja nie wystawi mi żadnego numeru CN, czyli jestem w
    kropce...

    Pomocy :)

    Nachiel