  • 1. Data: 2009-01-14 15:09:53
    Temat: Zwolnienie za zwolnenie
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Witam.

    Takie pytanie mam. Czy pracodawca (bardzo duza firma, w ktorej 51% udzialow
    ma skarb panstwa) ma prawo sobie wprowadzic taka zasade, ze za przekroczenie
    30 dni chorobowego w roku bedzie zwalnial dyscyplinarnie?

  • 2. Data: 2009-01-14 16:02:45
    Temat: Re: Zwolnienie za zwolnenie
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > udzialow ma skarb panstwa) ma prawo sobie wprowadzic taka zasade, ze za
    > przekroczenie 30 dni chorobowego w roku bedzie zwalnial dyscyplinarnie?

    Postraszyc zawsze mozna. Swoja droga dziwne, przeciez po 30 dniach to juz w
    sumie powinno byc wszystko jedno... :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-01-14 16:05:06
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl> napisał w wiadomości

    Chyba, ze ten pracodawca to ZUS - ciekawe, kto ma te 49% :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-01-14 16:06:23
    Od: "Piotr [trzykoty]" <r...@o...pl>

    "Ajgor" <n...@...pl> wrote
    > za przekroczenie 30 dni chorobowego w roku bedzie zwalnial dyscyplinarnie?

    Dyscyplinarnie - nie. Prawdziwa choroba nie może być ciężkim naruszeniem
    obowiązku.

  • 5. Data: 2009-01-14 16:17:52
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    SDD wrote:
    > U?ytkownik "Ajgor" <n...@...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Postraszyc zawsze mozna. Swoja droga dziwne, przeciez po 30 dniach to juz w
    > sumie powinno byc wszystko jedno... :)

    tylko jesli to 30 dni "pod rzad", no i nie ZUS :D

    Co do tematu - jak da cos takiego na pismie to jestes wygrany :) Zwolnic
    dyscyplinarnie jest naprawde ciezko i raczej bez mocnej podstawy
    (dowody) nikt tego nie robi, a tym bardziej w firmach panstwowych.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 6. Data: 2009-01-14 16:36:59
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Ajgor pisze:
> [...]
    > ma skarb panstwa) ma prawo sobie wprowadzic taka zasade, ze za przekroczenie
    > 30 dni chorobowego w roku bedzie zwalnial dyscyplinarnie?

    Nie. To śmieszne.

    --
    @2009 Johnson
    Tak wielka jest twa wolność, jak wielkie twe opanowanie.