  • 1. Data: 2003-09-23 16:55:04
    Temat: prawo a internet
    Od: "lubert" <l...@W...onet.pl>

    Witam

    Jestem osoba fizyczna. Posiadam własną stronę www. Od czasu powstania mojej
    strony, jej ogladalność znacznie wzrosła. Do tego stopnia ze zgłaszaja sie do
    mnie znane firmy chcace umiescic swoje reklamy na mojej stronie www. W związku
    z tym mam pytania:
    - jakie umowy powinienem z nimi podpisywac?
    - jak rozliczac sie z podatku?
    - jakie moga na mnie czychac pułapki prawne?

    Z góry serdecznie dziękuję za odpowiedź.

  • 2. Data: 2003-09-23 17:40:22
    Temat: Re: prawo a internet
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-09-23 18:55, lubert napisał(a):

> [...]
    >z tym mam pytania:
    >- jakie umowy powinienem z nimi podpisywac?

    Umowę-zlecenie?

    >- jak rozliczac sie z podatku?

    pl.soc.prawo.podatki

    >- jakie moga na mnie czychac pułapki prawne?

    "Czyhać" - pewnie ktoś Cię wyroluje w sprawie tego, czy reklama była
    wyświetlana w odpowiedni sposób, odpowiednią liczbę razy itp.
    - Szwejk

    --
    www.wielkawojna.prv.pl 1914-1918

    "Like a madman laughing at the rain"

  • 3. Data: 2003-09-23 17:55:55
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "lubert" <l...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
    > - jakie moga na mnie czychac pułapki prawne?

    pytanie czy masz ta strone na platnym serwerze czy na bezlatnym, bo jesli na
    bezplatnym to sie moze okazac ze zamkna ci strone po umieszczeniu reklam
    zaslaniajac sie regulaminem o niekomercyjnosci takich stron

  • 4. Data: 2003-09-23 20:48:37
    Od: "" <l...@W...onet.pl>

    > pytanie czy masz ta strone na platnym serwerze czy na bezlatnym, bo jesli na
    > bezplatnym to sie moze okazac ze zamkna ci strone po umieszczeniu reklam
    > zaslaniajac sie regulaminem o niekomercyjnosci takich stron

    na platnym :)