  • 1. Data: 2003-09-23 17:19:17
    Temat: Sprzedawca domu chce mnie wykiwać
    Od: "Krystyna" <s...@i...pl>

    Pilnie potrzebuję porady kogoś kto zna się na kupowaniu domu - sprzedawca
    posesji podczas targowania się ustalił ze mną pewną kwotę. Niestety nie
    spisaliśmy wtedy umowy przedwstępnej. Mam tylko świadków.
    Dziś do mnie zadzwonił i kazał mi zapłacić 10 tys więcj, albo wycofuje się z
    umowy.
    Jestem tak wściekła i mam ochotę ukręcić mu głowę.

    Czy mogę coś na to począć?

  • 2. Data: 2003-09-25 09:21:15
    Temat: Re: Sprzedawca domu chce mnie wykiwać
    Od: mirek krasnowski <m...@p...pl>

    Krystyna wrote:

    > Czy mogę coś na to począć?

    Tak możewsz powiedzieć mu że w takim razie ty rezygnujesz z kupna tego
    domu. Prawdopodobnie dałaś poznac po sobie, ze bardzo Ci zależy na tym
    domu i on to chce wykorzystać.

    pzdr
    mirek