  • 11. Data: 2008-06-20 05:59:25
    Temat: Re: Zwolnienie z pracy bez podania przyczyny - prosz? o pomoc
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 19 Jun 2008 21:50:18 -0500,
    witek <w...@g...pl.invalid> screamed:

    > Jak nie jak tak.
    >
    > Tak jest:

    > a tak ma byc:

    Podałem mu linka. Nawet do niego nie zajrzał, mimo, że o tych sprawach
    nie ma bladego pojęcia. Lepiej tkwić dalej w takiej kupie.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:239B ]
    [ 07:58:43 user up 11744 days, 19:53, 1 user, load average: 0.18, 0.71, 0.15 ]

    A child of five could understand this. Fetch me a child of five. -- G. Marx

  • 12. Data: 2008-06-20 11:17:11
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:slrng5mhpu.eeb.milusi.pysiaczek@buziaczek.pl...
> [...]
    >
    > Podałem mu linka. Nawet do niego nie zajrzał, mimo, że o tych sprawach
    > nie ma bladego pojęcia. Lepiej tkwić dalej w takiej kupie.

    Przeszkadza ci to?

  • 13. Data: 2008-06-20 11:43:55
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:JkM6k.5593$Nn.3749@newsfe09.ams2 swen <n...@n...com>
    pisze:

    > Przeszkadza ci to?
    Synu - jak cię mądrzejsi pouczają to zrób co piszą i nie dyskutuj.
    I dowiedz się jak się pisze na newsy, co wycinać, co zostawiać itp.

    --
    Jotte

  • 14. Data: 2008-06-20 17:27:39
    Temat: Re: Zwolnienie z pracy bez podania przyczyny - proszę o pomoc
    Od: "marks35" <m...@u...to.op.pl>

    > stosunku pracy. Coś mi się to wydaje najbardziej prawdopodobne, nie bardzo
    > wyobrażam sobie wykonywanie pracy ochroniarza przez jedną osobę na
    > podstawie umowy-zlecenia. Zresztą sam piszesz o "kierowniku".

    Bo tak właśnie jest. Pracownicy ochrony to tacy "niby pracownicy"
    Zatrudniani jesteśmy na umowę zlecenie, pracując w określonych godzinach,
    umundurowaniu i pod kierownictwem.

  • 15. Data: 2008-06-20 18:51:10
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g3gpf2$len$1@news.onet.pl marks35
    <m...@u...to.op.pl> pisze:

    > Bo tak właśnie jest. Pracownicy ochrony to tacy "niby pracownicy"
    > Zatrudniani jesteśmy na umowę zlecenie, pracując w określonych godzinach,
    > umundurowaniu i pod kierownictwem.
    Zatem, jak napisałem, pierwsza sprawa to rozważyć możliwości ustalenia
    faktycznie istniejącego stosunku pracy. Wówczas wchodzą w grę zupełnie inne
    uregulowania niż dla relacji cywilnych.

    --
    Jotte

  • 16. Data: 2008-06-20 22:23:42
    Od: "swen" <n...@n...com>

    >W wiadomości news:JkM6k.5593$Nn.3749@newsfe09.ams2 swen <n...@n...com>

    > Synu - jak cię mądrzejsi pouczają to zrób co piszą i nie dyskutuj.

    A ty to moj tato?

  • 17. Data: 2008-06-20 22:32:31
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:y5W6k.50084$8H5.49741@newsfe10.ams2 swen <n...@n...com>
    pisze:

    > A ty to moj tato?
    Nie, to tylko taki zwrot.
    Pochlastałbym się, gdybym był ojcem takiego durnia.

    --
    Jotte

  • 18. Data: 2008-06-21 13:37:30
    Od: "swen" <n...@n...com>

    >W wiadomości news:y5W6k.50084$8H5.49741@newsfe10.ams2 swen <n...@n...com>

    > Nie, to tylko taki zwrot.
    > Pochlastałbym się, gdybym był ojcem takiego durnia.

    W takim razie wspolczuje twojemu...
    Jak widac czasem mozna miec pecha i rodzicow sie nie wybiera, ale...coz.
    Jakos to bedzie nie martw sie.

  • 19. Data: 2008-06-21 14:17:47
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:du77k.70264$Ek2.54847@newsfe17.ams2 swen <n...@n...com>
    pisze:

    > W takim razie wspolczuje twojemu...
    To bez znaczenia, jesteś bowiem, chłopcze, zwykłym idiotą.
    Przeciętny młot zrozumiałby na co mu zwracają uwagę i zastosował się do
    ogólnie przyjętych dla wygody użytkowników zasad.
    Ty (wielka litera wyłącznie z racji początku zdania) nie dałeś rady.

    --
    Jotte

  • 20. Data: 2008-06-21 15:34:15
    Od: "swen" <n...@n...com>

> [...]
    > ogólnie przyjętych dla wygody użytkowników zasad.
    > Ty (wielka litera wyłącznie z racji początku zdania) nie dałeś rady.

    Nam tez ciebie zal.