  • 1. Data: 2008-06-18 22:17:27
    Temat: Wałęsa v. TVP : opłaty sądowe od sprawy o 20 milionów
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    Tak z ciekawości:
    Jakiej dokładnie wysokości opłaty sądowe i w jakich terminach musiałby
    złożyć Lech Wałęsa gdy *naprawdę* pozwał TVP o te "20 milionów"?

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Trzeba uważać śmierć za powrót do poprzedniego stanu.

  • 2. Data: 2008-06-18 23:01:47
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Andrzej Adam Filip napisał:
    > Tak z ciekawości:
    > Jakiej dokładnie wysokości opłaty sądowe i w jakich terminach musiałby
    > złożyć Lech Wałęsa gdy *naprawdę* pozwał TVP o te "20 milionów"?

    600 zł

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 3. Data: 2008-06-19 04:49:55
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 19 Jun 2008 01:01:47 +0200, Arek napisał(a):

    > 600 zł

    A z czego to wynika? Nie przypadkiem 5% od żądanej sumy?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2008-06-19 06:39:23
    Od: BOOGIE <n...@n...spam.pl>

    scream pisze:

    > A z czego to wynika? Nie przypadkiem 5% od żądanej sumy?

    hehe to i tak dobrze bo kiedys jak dobrze pamietam bylo 8% wiec musialby
    wybulic jakis 1,6 mln ;-)

    pozdrowienia
    b.

  • 5. Data: 2008-06-19 08:22:17
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "BOOGIE" <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    > hehe to i tak dobrze bo kiedys jak dobrze pamietam bylo 8% wiec musialby
    > wybulic jakis 1,6 mln ;-)

    i to jest kuzwa zastanawiajace, jakim prawem
    albo jakim prawem notariusz pobiera za usluge jakis tam procent od kwoty czy
    wartosci, przeciez nie ma to nic wspolnego z praca jaka wykonuje

  • 6. Data: 2008-06-19 08:38:30
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@s...pregiesz.kom>

    > i to jest kuzwa zastanawiajace, jakim prawem
    > albo jakim prawem notariusz pobiera za usluge jakis tam procent od kwoty
    > czy wartosci, przeciez nie ma to nic wspolnego z praca jaka wykonuje

    Mnie też to wkurwia.
    Niestety idioci prawo układali.

    zyga
    --
    warning!
    http://zarzecki.com

  • 7. Data: 2008-06-19 09:21:54
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Zygmunt M. Zarzecki napisał:
    > Mnie też to wkurwia.
    > Niestety idioci prawo układali.

    Jacy idioci?
    Cwaniaki a nie idioci.

    Przecież wiadomo, że ludzie są tylko dojnymi krowami.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 8. Data: 2008-06-19 09:22:15
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik scream napisał:
    > A z czego to wynika? Nie przypadkiem 5% od żądanej sumy?

    Nie.
    Wynika z przepisów.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 9. Data: 2008-06-19 09:22:46
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik BOOGIE napisał:
    > hehe to i tak dobrze bo kiedys jak dobrze pamietam bylo 8% wiec musialby
    > wybulic jakis 1,6 mln ;-)

    To przy innych rodzajach roszczeń.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 10. Data: 2008-06-19 11:43:03
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    Arek <a...@e...net> pisze:

    > To przy innych rodzajach roszczeń.
    >
    > pozdrawiam
    > Arek

    To ile spraw o *milionowe* odszkodowania ma TVP po sądach?
    [ że o Agorze nie wspomnę ]

    Przy 600 PLN kosztów sądowych ja bym się spodziewał parudziesięciu :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Nie dla psa kiełbasa, nie dla kota spyrka.