  • 1. Data: 2008-06-19 12:14:06
    Temat: Opieka nad dzieckiem
    Od: Reseller <r...@o...pl>

    Witam,
    czy przysługuje mi opieka nad dzieckiem? Matka mojego dziecka, z którą
    mieszkam (nie jest moją żoną) jest aktualnie na urlopie wychowawczym.
    Wkrótce musi przejść zabieg, po którym nie będzie mogła opiekować się
    naszym dzieckiem. Czy w tym wypadku przysługuje mi jakieś zwolnienie /
    urlop na czas niezdolności matki do opieki nad naszym dzieckiem? Ja
    jestem zatrudniony na umowę o pracę w zakładzie państwowym.

    --
    Pozdrawiam,
    Reseller

  • 2. Data: 2008-06-20 10:39:04
    Temat: Re: Opieka nad dzieckiem
    Od: "IwonaW" <i...@o...pl>

    Użytkownik "Reseller" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > urlop na czas niezdolności matki do opieki nad naszym dzieckiem? Ja jestem
    > zatrudniony na umowę o pracę w zakładzie państwowym.

    Idz do lekarza rodzinnego ktory wystawi ci opieke nad zdrowym dzieckiem.

    Iwona