  • 11. Data: 2011-08-27 11:11:36
    Temat: Re: Zwolnienie hipoteki
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-27 11:50, Johnson pisze:

    > Pozew jednak pisze się dłużej. Za 5 minut to góra 20 zł.

    I niech ma 5 takich klientów dziennie, 100zł, i z tego utrzyma siebie i
    kancelarię. Oj, jak Ty realiów nie znasz :)

    Tylko nie pisz, że oprócz tego ma inne, droższe sprawy. Bo jeśli ma, to
    nie będzie marnował godziny (bo przecież nie 5 minut, to nie
    telefoniczna pomoc prawna), aby zarobić 20zł.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2011-08-27 11:36:17
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-08-27 13:11, Liwiusz pisze:

    > Tylko nie pisz, że oprócz tego ma inne, droższe sprawy.

    Dobra to napisz co innego ;)
    Powinien sobie wziąśc bogatą żonę a prawo traktować jak hobby ;)

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 13. Data: 2011-08-27 11:39:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-27 13:36, Johnson pisze:

    > Dobra to napisz co innego ;)
    > Powinien sobie wziąśc bogatą żonę a prawo traktować jak hobby ;)

    Tylko wówczas Twój cennik miałby rację bytu :)

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2011-08-27 11:44:22
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-08-27 13:09, Liwiusz pisze:

    > Zdecydujcie się, bo Twój kolega po fachu, blogger sub-iudice, narzeka,
    > że strony nie chodzą na rozprawy i niby świadczy to o lekceważeniu sądu.

    To raczej nie jest mój kolega, ale co on tam wie. W Warszawie to nie
    jest sąd tylko kołchoz ;)
    Ale chyba nie doczytałeś tego co pisze ...

    > A jeśli rozprawy są takie mało ważne, to w sumie po co się odbywają?

    Bo tak wskazują przepisy. Czasem są przydatne, ale rzadko.
    Twój wyżej wymieniony idol też pisze że nie są potrzebne:
    http://sub-iudice.blogspot.com/2011/07/stawiennictwo
    -nieobowiazkowe.html

    > Czysta strata. Niech strona wyłuszczy swoje argumenty na piśmie i sąd
    > zawyrokuje niejawnie.

    Tak powinno być. Więcej każdy winien załączyć dowody i przynieść swoją
    wersje wyroku a sąd wybrałby te sprawiedliwą. Jak w hameryce ;)

  • 15. Data: 2011-08-27 13:28:39
    Od: "macso" <m...@p...oiniet.pl>

    > Pełnomocnictwo działa - tylko musiałby by być w odpowiedniej formie.
    > Jak notariusz odmawia to służy skarga do sądu. A prościej iść do innego
    > notariusza.

    w teorii wszystko jest jasne.
    oczywiście że najprosciej jest kiedy się płaci, zwalnia hipotekę wykreśla z
    KW i z czystą idzie po drugą pożyczkę.
    wtedy nie ma potrzeby stawiania sie itd. to jest oczywiste.
    komplikacja wynika z faktu, że nie ma tych pieniędzy na spłacenie hipoteki,
    mają pochodzić od nowego wierzyciela (banku),
    który wie o tej sytuacji, chce dać te pieniądze niejako w pierwszej
    kolejności ( daje pieniądze na spłatę, czeka na wyczyszczenie hipoteki,
    udziela reszty pozyczki i wpisuje się sam do hipoteki)
    ale notariusz reprezentujący bank wymaga aby stary wierzyciel stawił się
    do niego do aktu, a nie akceptuje takiego samego oświadczenia które moznaby
    złozyć przecież
    ( jak ja rozumiem instytucję oświadczenia woli potwierdzonej notarialnie)
    przed dowolnym notariuszem w kraju

    macso

  • 16. Data: 2011-08-27 13:34:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-27 15:28, macso pisze:

    > ale notariusz reprezentujący bank wymaga aby stary wierzyciel stawił się
    > do niego do aktu, a nie akceptuje takiego samego oświadczenia które
    > moznaby złozyć przecież

    Jak nie wiadomo o co chodzi, to może chodzi właśnie o pieniądze?
    Konkretnie o wynagrodzenie dla notariusza, z którego skorzysta ów
    wierzyciel?

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2011-08-27 13:47:46
    Od: "macso" <m...@p...oiniet.pl>

    > Jak nie wiadomo o co chodzi, to może chodzi właśnie o pieniądze?
    > Konkretnie o wynagrodzenie dla notariusza, z którego skorzysta ów
    > wierzyciel?

    akt i tak i tak będzie u niego pisany, a zarobek na tym jednym oświadczeniu
    jai może być?
    20 zł ? to nie może być ten powód.

    macso

  • 18. Data: 2011-08-27 14:05:12
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-08-27 15:28, macso pisze:

    > ale notariusz reprezentujący bank wymaga aby stary wierzyciel stawił się
    > do niego do aktu, a nie akceptuje takiego samego oświadczenia które

    Jeżeli to tylko notariusz to pewnie skargę można by złożyć i wygrać.
    Ale myślę że to nie jest problem notariusza. To bank ma chore wymagania,
    a notariusz pewnie je realizuje. Bank może mieć dowolne wymagania.

    Zmień bank.

  • 19. Data: 2011-08-27 15:05:08
    Od: "macso" <m...@p...oiniet.pl>

    Użytkownik "Johnson" <

> [...]
    > Ale myślę że to nie jest problem notariusza. To bank ma chore wymagania, a
    > notariusz pewnie je realizuje. Bank może mieć dowolne wymagania.

    nie wchodzi w rachubę

    macso

  • 20. Data: 2011-08-27 16:32:19
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-08-27 17:05, macso pisze:

    > nie wchodzi w rachubę

    To musisz się dostosować do wymagań drugiej strony umowy.