  • 1. Data: 2005-10-13 11:09:33
    Temat: Zwolnienia a pełnoletność
    Od: Gofer<l...@o...pl>

    Błaha z pozoru sprawa, postanowiłem ją jednak potraktować poważnie, dlatego z
    góry dziękuje za pomocne odpowiedzi. Otóż od tego roku w mojej szkole obowiązuje
    zakaz pisania zwolnień nawet w przypadku gdy jest się pełnoletnim. Czy nie
    narusza to moich praw? jeśli tak - jakich? pozdrawiam

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-10-13 12:08:28
    Temat: Re: Zwolnienia a pełnoletność
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Gofer napisał(a):
> [...]
    > zakaz pisania zwolnień nawet w przypadku gdy jest się pełnoletnim. Czy nie
    > narusza to moich praw? jeśli tak - jakich? pozdrawiam

    poszukaj długiej dyskusji "Usprawiedliwienie nieobecności w szkole" jaka
    odbyła się kilkanaście dni temu

    KG

  • 3. Data: 2005-10-13 19:58:56
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dilf9d$ppq$1@opal.futuro.pl Gofer <l...@o...pl>
    pisze:

> [...]
    > szkole obowiązuje zakaz pisania zwolnień nawet w przypadku gdy jest się
    > pełnoletnim. Czy nie narusza to moich praw? jeśli tak - jakich?
    Wprawdzie podejrzewam, że takiego zakazu nie ma, a jedynie Ty nie poradziłeś
    sobie z jasnym sformułowaniem pytania, niemniej odpowiem tak: taki zakaz
    jest bezprawny i tym samym nieskuteczny. Możesz pisać co chcesz i to bez
    względu na to czy jesteś pełnoletni, czy nie.

    Jotte

  • 4. Data: 2005-10-14 07:28:36
    Od: Gofer<l...@o...pl>

    Owszem, jest taki zakaz w tzw. wewnątrzszkolnym systemie oceniania :) dziękuje
    za odpowiedzi (pomogły i to bardzo :)) i pozdrawiam

    -> http://usenet.pomocprawna.info