  • 1. Data: 2005-04-06 10:55:15
    Temat: Zwolnie z obowiazku pracy 8 kwietnia
    Od: "Hal" <h...@w...pl>

    Witam,

    Zaklad pracy ogłosił komunikat uzywając takiego stwierdzenia:
    pracownicy są zwolnieni z obowiązku świadczenia pracy w dniu 08
    kwietnia 2005 r.
    Jednocześnie podano ze do konca kwietnia trzeba odpracowac to "zwolnienie".

    Jezeli jestem zwolniona z obowiazku swiadczenia pracy to czy słuszne jest
    wymaganie odpracowania tego dnia?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-04-06 17:37:55
    Temat: Re: Zwolnie z obowiazku pracy 8 kwietnia
    Od: "Mecenas" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Hal" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Zaklad pracy ogłosił komunikat uzywaj?c takiego stwierdzenia:
    > pracownicy s? zwolnieni z obowi?zku ?wiadczenia pracy w dniu 08
    > kwietnia 2005 r.
    > Jednocze?nie podano ze do konca kwietnia trzeba odpracowac to
    > "zwolnienie".
    >
    > Jezeli jestem zwolniona z obowiazku swiadczenia pracy to czy słuszne jest
    > wymaganie odpracowania tego dnia?
    >
    > pozdrawiam

    Pewnie z zapłaty za ten dzień też?!
    Nie ma nic za darmo w tym kraju.

    michał

  • 3. Data: 2005-04-07 05:17:24
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Czy jest coś takiego jak "ustawa o żałobie narodowej" ?