  • 1. Data: 2005-04-06 06:25:22
    Temat: Regulamin pracy po wypowiedzeniu.
    Od: orzi <o...@n...pl>

    Witam,
    Czy mam prawo wymagać od byłego pracodawcy przesłania kopii regulaminu
    pracy z moim podpisem. Jeśli tak to jaka jest podstawa prawna (chcę
    sprawdzić zapis o zakazie konkur.).

    pozdrawiam i z góry dziękuje.
    Orion

  • 2. Data: 2005-04-06 09:53:03
    Temat: Re: Regulamin pracy po wypowiedzeniu.
    Od: Agatka <a...@s...gazeta.pl>

    orzi wrote:

    > Witam,
    > Czy mam prawo wymagać od byłego pracodawcy przesłania kopii regulaminu
    > pracy z moim podpisem. Jeśli tak to jaka jest podstawa prawna (chcę
    > sprawdzić zapis o zakazie konkur.).

    Z tego co mi wiadomo zapis o zakazie konkurencji powinien się znaleźć w
    umowie o pracę lub aneksie do niej lub też w oddzielnej umowie. Sam
    zapis w regulaminie pracy to chyba za mało.
    Na tych stronach powinny być informacje z bardziej kompetentnych źródeł.
    Mam nadzieję, że nadal aktualne :)
    http://www.brpo.gov.pl/index.php?poz=220&id=42
    http://www.jobuniverse.pl/artykuly/6715.html

    Pozdrawiam