  • 1. Data: 2005-04-06 10:40:55
    Temat: wymiana okien
    Od: "Michał Zdziarski" <m...@p...onet.pl>

    Witam

    mam pytanie: czy na wymiane okien w domu wielorodzinnym (bloku) powinno się
    otrzymać zgodę administracji lub spółdzielni mieszkaniowej???

    czy istnieją jakiekolwiek ograniczenia prawne uniemożliwiające dobrowolną
    wymianę okien w lokalu?

    prowadzę remont mieszkania i chcę wymienić okno, które ma posiadać podział
    szprosów inny niż pozostałe okna w bloku.
    wedle zebranych informacji jest to zabronione przez prawo. (montaż okien o
    innym układzie niż dotychczasowe)
    zastrzegam że nie jest to budynek zabytkowy

    z góry dziękuję
    Michał

  • 2. Data: 2005-04-06 12:27:23
    Temat: Re: wymiana okien
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > mam pytanie: czy na wymiane okien w domu wielorodzinnym (bloku) powinno
    > się otrzymać zgodę administracji lub spółdzielni mieszkaniowej???

    W przypadku spółdzielni na pewno tak. Niezleżnie od rodzaju prawa do lokalu.

> [...]
    > szprosów inny niż pozostałe okna w bloku.
    > wedle zebranych informacji jest to zabronione przez prawo. (montaż okien o

    Nie jest zabronione, trzeba mieć zgodę spółdzielni, a ta musi mieć jeszcze
    zgodę architekta na zmianę elewacji budynku.

    Pozdrawiam,
    Beniamin