  • 1. Data: 2003-08-01 18:30:24
    Temat: Zostalem pobity
    Od: "ewtn" <m...@W...pl>

    Zostalem pobity, a mianowicie uderzony piescia w twarz (wszak mozna nazwac to
    pobiciem?). Nie jestem pelnoletni, sprawca rowniez nie. Chce wniesc sprawe na
    policje albo do sadu, nie wiem gdzie bedzie bardziej surowy wyrok. Nie moge
    zostawic tego bezczynnie, sprawiedliwosc musi byc. Na co moge liczyc?

  • 2. Data: 2003-08-01 18:40:12
    Temat: Re: Zostalem pobity
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    "ewtn" <m...@W...pl> dnia 01 sie 2003 napisał(a):

    > Na co moge liczyc?

    Najpierw obdukcja. Masz?

    --
    ___//] ____ w...@s...pl
    `(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

  • 3. Data: 2003-08-01 18:41:19
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik ewtn napisał:
    [..]
    > zostawic tego bezczynnie, sprawiedliwosc musi byc.
    > Na co moge liczyc?

    Praktycznie na nic.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 4. Data: 2003-08-01 18:47:49
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    na
    > policje albo do sadu, nie wiem gdzie bedzie bardziej surowy wyrok.

    Niebardzo rozumiem - od kiedy policja wydaje wyroki?

    > Nie moge
    > zostawic tego bezczynnie, sprawiedliwosc musi byc. Na co moge liczyc?

    Wiec udaj sie na najblizsza jednostke policji zawiadomic o przestępstwie.

    pdr
    Olo

  • 5. Data: 2003-08-01 18:49:20
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Najpierw obdukcja. Masz?

    ZTCW obdukcję zleca policja i wykonuje lekarz sądowy. Kolega poszedl kiedys
    po obdukcję do zwyklego lekarza i zostal odeslany z kwitkiem.

    pdr
    Olo

  • 6. Data: 2003-08-01 19:05:59
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    > ZTCW obdukcję zleca policja

    Nieeeee....

    > i wykonuje lekarz sądowy.

    Owszem.

    > Kolega poszedl kiedys po obdukcję do
    > zwyklego lekarza i zostal odeslany z kwitkiem

    Ale może być zorientowany, gdzie urzęduje najbliższy lekarz sądowy. Mnie
    poinformowali w recepcji przychodni.

    Należy przygotować 80 PLN ;-P

  • 7. Data: 2003-08-01 19:11:11
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Należy przygotować 80 PLN ;-P

    Co za zlodziejska banda normalnie - juz nie mozna nawet w tym kraju
    wpierdolu dostac za darmo ;-))

    pdr
    Olo

  • 8. Data: 2003-08-01 20:17:04
    Od: "zgapa" <z...@n...org>

    guzik prawda
    idziesz do hirurga do twojej przychodni i on robi ci all
    ja tak mialem z awantura w hacie :/
    to cos wiem
    nielatasz po zadnych sadach nic
    najpierw lekarz
    2 najlepiej trzeba bylo odrazu wezwac policje aby spisala sprawe
    bo wiesz ty mowisz ze cie pobili i tyle
    a tak mialbys policje odrazu w akcji + paru swiadkow

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2003-08-01 20:18:30
    Od: "zgapa" <z...@n...org>

    > Praktycznie na nic.
    >
    > pozdrawiam
    > Arek

    Na nic??
    no niewiem
    zalezy jak pobil go
    to raz
    2 czy byl koles karany juz
    i tak moze dostac odszkodowanie
    choc typek moze dostac cos w zawiasach
    zawsze dobrze kogos wrabac zeby potem uwazal co robi!!

  • 10. Data: 2003-08-01 20:46:30
    Od: "onsok" <onsok1@wp_.pl>

    ewtn wrote:
    > Zostalem pobity, a mianowicie uderzony piescia w twarz (wszak mozna
    > nazwac to pobiciem?).

    Nie jest to pobicie w rozumieniu prawa karnego. Mozna mowic o narudszeniu
    nietykalnosci cielesnej lub o spowodowaniu lekkniego uszczerbku na zdrowiu.
    Oba typy przestepst scigane sa w trybie prywatnoskargowym.

    > Nie jestem pelnoletni, sprawca rowniez nie.

    Tzn ? Ile lat ma sprawca poniewaz to warunkuje odpowiedzialnosc karna
    lub wedlug przepisow ustawy o postepowaniu w sprawach nieletnich
    --
    Pozdrawiam.
    onsok