    From: "MIKE" <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zostalam oszukana ! - prosze o porade.
    Date: Sat, 10 Aug 2002 23:38:43 +0200
    Sender: v...@p...onet.pl@pc57.przemysl.sdi.tpnet.pl

    Witam serdecznie wszystkich grupowiczow.

    Moj problem polega na tym, ze zostalam oszukana przez "przyjaciolke".
    Otoz wielokrotnie zyrowalam kolezance z pracy kredyt bankowy. Zaznaczam, ze
    w kazdym przypadku zapewniala mnie, ze poprzedni splacila. Prosze o
    zwrocenie uwagi, ze w zadnym przypadku przy udzielaniu jej kredytu zaden z
    bankow nie zadal podpisu czyli zgody mojego meza. Jestesmy malzenstwem i nie
    posiadamy podzialu majatku - wszystko jest wspolna wlasnoscia. Od pewnego
    czasu kredytobiorca nie reguluje zadluzenia w bankach. Oprocz mnie w takiej
    sytuacji znajduja sie inni zyranci. Komornik tytulem wykonawczym zajal mi
    50% wynagrodzenia i w kazdej chwili moze zjawic sie w naszym mieszkaniu.
    W zwiazku z powyzszym moje pytania sa nastepujace:
    1. Czy bez udzialu mojego meza w w/w sprawie komornik moze zajac
    nieruchomosci?
    2. Czy jest sposob, aby uniknac platnosci za NIEUCZCIWA ?

    pozdrawiam
    i z gory dziekuje za ewentualna odpowiedz

    Ania