  • Data: 2002-08-12 06:22:33
    Temat: Re: Zostalam oszukana ! - prosze o porade.
    Od: "Gaalexa" <g...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > i myślisz,że to coś da ? skoro ta dziewczyna jest osóbką rozrzutną to
    > pewnie nie posiada nic co można byłoby spieniężyć .

    Pewnie mówisz o kredytobiorczyni. I pewnie masz rację. Tylko jak teraz
    komornik nic z niej nie ściągnie (a pewnie ma nakaz zapłaty tak samo jak
    poręczycielka), to uważasz że będzie to możliwe np. za rok gdy poręczyciel
    spłaci dług i wystąpi z powództwem cywilnym przeciwko kredytobiorcy ? Moim
    zdaniem, małe szanse.

    > Wszystkie chwyty dozwolone. Tylko jak jej policzą koszty za taką sprawę to
    > będzie jeszcze bardziej do tyłu.

    Jedyne koszty, jakie jej się zwiększą to odsetki, naliczane codziennie.
    Skarga nic nie kosztuje.

    Gdyby jednak sprawa dotyczyła mnie, zmusiłabym "przyjaciółkę" do spłaty
    kredytu. I nie obchodziłoby mnie, skąd weźmie pieniądze. Chyba że wolałaby
    mieć poważniejsze kłopoty niż komornik.

    Pozdrawiam
    Gabi