  • Data: 2002-08-12 17:01:55
    Temat: Re: Zostalam oszukana ! - prosze o porade.
    Od: Witek Mozga <m...@t...pl_NO.SPAM> szukaj wiadomości tego autora

    > "Zalatwiala" rowniez z pracownikami bankow, ze
    >nie beda wymagane od nas zgody wspolmalzonkow.

    Zaznaczam, że nie znam sie na przepisach, ale sobie myślę czy dzięki
    powyższmu stwierdzeniu o zgodzie współmałżonka nie możnaby tego tak
    ugryźć, że teraz Twoj mąż zarzuca Ci, że wpuściłaś go w tarapaty
    finansowe i występuje o rozwód, Ty się zgadzasz, dostajecie ten
    rozwód, on bierze mieszkanie i kase, a co cenniejsze sprzety wywozicie
    do rodziny i komornik wtedy chyba juz nie może mu zająć majątku, a Ty
    nic nie masz. Co sądzicie?

    --
    Witek Mozga
    http://www.trimen.pl/witek/