  • Data: 2002-08-12 08:53:18
    Temat: Re: Zostalam oszukana ! - prosze o porade.
    Od: "MIKE" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam ponownie.
    Przedmiotowa "kolezanka", przy podejmowaniu kredytu podawala za kazdym
    razem, ze nie spaca innego kredytu, co jak sie pozniej okazalo bylo
    ewidentnym klamstwem. Oszukanych, takich jak ja, jest kilkanascie osob.
    Kazdej osobie przyzekala, ze inne kredy ma posplacane, i to samo podawala we
    wnioskach o kolejne kredyty. "Zalatwiala" rowniez z pracownikami bankow, ze
    nie beda wymagane od nas zgody wspolmalzonkow. Kilku dyrektorow bankow juz
    zapowiedzialo, ze wyciagna odpowiednie konsekwencje co do odpowiedzialnych
    za niedopelnienie swoich obowiazkow pracownic.
    Nie znam sie tak dobrze na prawie, ale wydaje mi sie, ze przede wszystkim
    zostaly oszukane banki, a potem my - zyranci.
    Dlaczego banki nie zglaszaja sprawy do prokuratury, przeciez we wnioskach o
    kredyty, oszustka podawala nie prawde. Czy za to nic nie grozi? A moze jest
    to naszym obowiazkiem, czyli zyrantow?
    Dodam jeszcze, ze ogolna suma zadluzenia oszustki wobec bankow jest bardzo
    wysoka, a ona, jak nam wszystkim sie wydaje jest "gola" !

    Dziekuje wszystkim za porady,
    i pozdrawiam bardzo goraco

    Ania