  • 1. Data: 2003-02-08 14:12:57
    Temat: Uwaga na PZU i ich rzeczoznawców.
    Od: "esseirion" <e...@g...pl>

    Witam,
    Jakis czas temu opisywalam historie pewnego wypadku samochodowego. Otórz
    przyszło pisemko, ze wypłaca owszem odszkodowanie na kwote 4500. Wszystko
    ok, tylko wydało mi sie podejrzane oznaczenie samochodu. Na aucie z boku na
    dzwiach wyraźnie pisze 1,9 Turbo Diesel RN, a tymczasem jakimś dziwnym
    trafem na pisemku z PZU napisano 1,9 Diesel RL. Zaznaczam że samochód
    opisywali rzeczoznawcy z PZU. Tknięta dziwnym przeczuciem, że "coś tu
    śmierdzi" sięgnełam po broszure firmowa od samochodu i co się okazało?
    Między samochodem z opisu PZU a moim było jeszcze pięć innych modeli ! Może
    pomyłka, ale raczej sprytny sposób na zaniżenie odszkodowania, bo cena
    rynkowa miedzy tymi dwona modelami różni się o 3500 zlotych! co w przypadku
    mojego samochodu jest 1/5 jego wartości :)

    mam nadzieje ze nie zamieszałam za bardzo i wszystko napisałam zrozumiale :)
    pozdrawiam - magda

  • 2. Data: 2003-02-08 19:50:17
    Temat: Re: Uwaga na PZU i ich rzeczoznawców.
    Od: "Kafar" <k...@w...pl>

    esseirion <e...@g...pl> napisala:

    [cut]Na aucie z boku na
    : dzwiach wyraźnie pisze 1,9 Turbo Diesel RN, a tymczasem jakimś dziwnym
    : trafem na pisemku z PZU napisano 1,9 Diesel RL.

    napisano tak, poniewaz widocznie masz takie auto, a ze jestes kobieta to sie
    nie znasz ;)))
    a to, ze Ty wyraznie piszesz na aucie z boku na drzwiach 1,9 turbo diesel RN
    to nie znaczy, ze to musi byc akurat taki model ;)))

  • 3. Data: 2003-02-08 20:16:00
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    Użytkownik "Kafar" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a to, ze Ty wyraznie piszesz na aucie z boku na drzwiach 1,9 turbo diesel
    RN
    > to nie znaczy, ze to musi byc akurat taki model ;)))

    Purysta językowy:-))))))))))

    HaNkA

  • 4. Data: 2003-02-08 23:07:16
    Od: "esseirion" <e...@g...pl>

> [...]
    RN
    > to nie znaczy, ze to musi byc akurat taki model ;)))

    Phi, wesoly z ciebie gość :) A słyszałeś o kobietach, ktore maja licencje
    kierowcy rajdowego ??? One pewnie też nic a nic się nie znaja na samochodach
    :)
    Serdeczne i gorace pozdrowienia - magda

  • 5. Data: 2003-02-08 23:08:42
    Od: "esseirion" <e...@g...pl>

> [...]
    RN
    > to nie znaczy, ze to musi byc akurat taki model ;)))

    A cha i zapomnialam jescze powiedzieć, ze nie bylo mnie na "obdukcji" auta
    :) Ale ci z PZU oczywiście na pewno wywachali po perfumach czy jakoś tak :)
    Pozdrawiammmmm :) - magda

  • 6. Data: 2003-02-09 00:00:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    By być pewnym, że nie popełniasz pomyłki, odpisz z tabliczki znamionowej
    (albo dowodu rejestracyjnego - powinno być to samo) 17-to cyfrowy numer VIN.
    Następnie wpisz go na stronie
    http://www.autobaza.pl/ab/pl/web/productaa0100
    jeśli i tam wyjdzie na to, że jest to samochód typu RN to ktoś w PZU się
    pomylił. Wówczas możesz komuś tam naubliżać i zażądać (najlepiej na piśmie)
    sprostowania zarówno w ich dokumentach, jak i w samej wysokości
    odszkodowania. Jak nie sprostują, to spokojnie możesz walić z tym "nabojem"
    do prokuratury. Teraz, to istnieje jeszcze wątpliwość, że mogli się pomylić,
    ale jak na pisemne wezwanie nie sprostują, to oszustwo jak nic.

    Napis na drzwiach może być niewłaściwy. Jak na maluchu na drzwiach napiszę
    PORSHE 910, to nie znaczy, że przestanie być FIAT-em 126 p.

  • 7. Data: 2003-02-09 09:35:23
    Od: "esseirion" <e...@g...pl>

    > Napis na drzwiach może być niewłaściwy. Jak na maluchu na drzwiach napiszę
    > PORSHE 910, to nie znaczy, że przestanie być FIAT-em 126 p.

    No tak, ale jesli ja mam pewność i widze jaki ten samochod jest i gość z PZU
    spisywał oznaczenia z samochodu widzac je i napisał 2 razy źle to juz jest
    podejrzane :)
    A sprostowanie juz poszlo swoja droga z xerem dokumentu zakupu auta,
    na ktorym wyraznie pisze co i jak i jaki :) Myśle ze wobec takiego
    argumentu
    nie bedą próbowali kręcić dalej :)

    pozdrawiem - magda

  • 8. Data: 2003-02-10 04:37:41
    Od: "Kafar" <k...@w...pl>

    esseirion <e...@g...pl> napisala:
    :
[...]
    hmmmmm........ juz Ci mowilem, ze ich nie obchodzi to co Ty piszesz.....
    chyba juz moze pojde jednak spac ! hyhy

  • 9. Data: 2003-02-10 05:51:19
    Od: "esseirion" <e...@g...pl>

    > hmmmmm........ juz Ci mowilem, ze ich nie obchodzi to co Ty piszesz.....
    > chyba juz moze pojde jednak spac ! hyhy

    A co, też miałeś z nimi jakieś przygody ?

    pozdrawiam