eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 31

  • 31. Data: 2008-09-03 09:12:07
    Temat: Re: Zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
    Od: Paweł Marcisz <p...@g...com>

    On Sep 3, 8:34 am, kam <k...@...pl> wrote:

    > > Czemu nie ma? Odpowiedzialność deliktowa ma charakter restytutywny, to
    > > ma być naprawienie rzeczywiście poniesionej szkody, czyli właśnie
    > > tego, co sklep zapłaci u hurtownika, za dowóz, ekspozycję etc., a nie
    > > tego, za ile kupiliby to klienci.
    >
    > na jakiej podstawie chcesz tak ograniczać wysokość odszkodowania?

    Tyle wynosi rzeczywiście poniesiona szkoda - czyli na podstawie art.
    415 po prostu. Co do lucrum cessans, wypowiadam się w poście gdzieś
    obok. A dlaczego uważasz to za ograniczenie wysokości odszkodowania?

strony : 1 ... 3 . [ 4 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1