  • 1. Data: 2008-08-22 11:26:14
    Temat: dowód osobisty
    Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam>

    Crosspost pl.biznes.banki, pl.soc.prawo
    FUT pl.soc.prawo

    Użytkownik "Z" <a...@o...pl>
    w maju tego roku
    w grupie news:pl.biznes.banki
    w wątku "Spadek - podatek - dokumenty"
    w wiadomości news:fvoqag$hfr$1@news.onet.pl napisał...
    > "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> wrote in message

    > DO jako dokument (pojecie, klasa) sluzy dokladnie tak jak Michal
    > napisal. Natomiast konkretne kawalki plastiku (egzemplarze,
    > obiekty) wyrabiasz co 10 lat. (.....)

    Czy to znaczy, że nowy egzemplarz, wyrobiony po 10 latach,
    ma ten sam numer, co stary?

    Maciek

  • 2. Data: 2008-08-22 16:50:53
    Temat: Re: dowód osobisty
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam> napisał w wiadomości

    > Czy to znaczy, że nowy egzemplarz, wyrobiony po 10 latach,
    > ma ten sam numer, co stary?

    Ta, nawet zmiana adresu kończy się:

    a) nowym dowodem,
    b) lataniem po wszelkich instytucjach i zmianie numeru tegoż,

  • 3. Data: 2008-08-22 18:08:10
    Od: "Tomek." <p...@o...pl>

> [...]
    > w wiadomości news:fvoqag$hfr$1@news.onet.pl napisał...

    > Czy to znaczy, że nowy egzemplarz, wyrobiony po 10 latach,

    primo: dowód osobisty może być wystawiony każdemu obywatelowi RP,
    nawet temu co ma 2 latka
    secundo: DO ważny jest 10 lat (za wyjątkiem osób powyżej chyba 60 r.ż, kiedy
    to jest bezterminowy)
    i po tym okresie trzeba wyrobić nowy i niestety zrobić rundkę po wszystkich
    instytucjach, którym
    podawaliśmy numer DO.